Neurodydaktyka i neuroedukacja - jak wykorzystać ją do zmian w nauczaniu
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Wiesz, że neurodydaktyka i neuroedukacja są ważne, ale nie wiesz, jak wdrożyć je do swojego nauczania? Chcesz, by Twoi uczniowie uczyli się jak najefektywniej? By mogli wykorzystać jak najlepiej mózg? Ten kurs jest dla Ciebie. Jest dla każdego nauczyciela, który czuje, że nauczanie młodego pokolenia starymi metodami po prostu nie skutkuje
Czego się nauczę?
Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega Neurodydaktyka, czym różni się od neuroedukacji i jak zastosować ją w praktyce szkolnej. Zrozumie zasady rządzące mózgiem podczas uczenia się i pozna praktyczne ćwiczenia usprawniające mózg.
Co znajduje się w kursie?
Kurs skupia się na tym, co przyjazne dla mózgu i możliwe do zastosowania w szkole i poza nią. Pokazuje różne koncepcje neuropedagogiki i praktyczne jej zastosowania w szkole i poza nią. Teoria wraz w wieloma konkretnymi przykładami i źródłami pogłębiającymi temat
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Od czego to wszystko się zaczęło?Od czego to wszystko się zaczęło?
-
03Co z tą szkołą?Co z tą szkołą?
-
04Czym jest nowa edukacja?Czym jest nowa edukacja?
-
05Dziury w pamięciDziury w pamięci
-
06Inteligencja wieloraka?Inteligencja wieloraka?
-
07Zadania nauczyciela w rozwijaniu wszystkich inteligencji wielorakichZadania nauczyciela w rozwijaniu wszystkich inteligencji wielorakich
-
08Konektywizm – przełom w nauczaniuKonektywizm – przełom w nauczaniu
-
09Myślenie ważniejsze od wiedzyMyślenie ważniejsze od wiedzy
-
10Naturalny proces uczenia się – etapyNaturalny proces uczenia się – etapy
-
11Twój wpływ na ucznia – model DISCTwój wpływ na ucznia – model DISC
-
12Neurony lustrzaneNeurony lustrzane
-
13DramaDrama
-
14Edukacja polisensorycznaEdukacja polisensoryczna
-
15Pięć umysłów – umysł dyscyplinarnyPięć umysłów – umysł dyscyplinarny
-
16Stwórz geniuszaStwórz geniusza
-
17Pedagogika MontessoriPedagogika Montessori
-
18Nauka przez zabawęNauka przez zabawę
-
19Nauczycielu, bądź przyjazny neuronomNauczycielu, bądź przyjazny neuronom
-
20PodsumowaniePodsumowanie
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.