Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Szkolna24.pl Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa

Strona główna

Bestseller

Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa

Agnieszka Chęcińska-Kopiec

Cena regularna:
48

Kupuję

Cena w pakiecie 5 za 3 :
42

Kupuję w pakiecie 5 za 3

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs adresowany jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz wychowawców w żłobkach, którzy w bardzo kreatywny i jednocześnie pełen empatii i zrozumienia sposób podchodzą do adaptacji dzieci, chcieliby odświeżyć swoją wiedzę, poszukać inspiracji czy zastanowić się co można ulepszyć w dobie koronawirusa. Kurs jest także odpowiedni dla właścicieli i dyrektorów placówek przedszkolnych, aby mogli wspierać swój zespół w okresie adaptacji.

 

Czego się nauczę?

Kurs pomoże Tobie, Dzieciom oraz Rodzicom! Przypomnisz sobie oraz utrwalisz i nauczysz się jak przeprowadzić dzieci przez tak trudny dla wszystkich okres adaptacji do przedszkola czy żłobka w nowym, koronawirusowym środowisku. Kurs zawiera wiele praktycznych pomysłów na oswojenie dzieci żłobkowych oraz przedszkolaków z zasadami oraz regułami związanymi z okresem pandemii. W kursie znajduje się podrozdział poświęcony relacji z Rodzicami, jak budować komunikaty, aby wspólnie działać dla dobra, spokoju i rozwoju dziecka.

 

Co znajduje się w kursie?

Wiadomości i wskazówki zawarte w kursie pomogą Wychowawcom oswoić swoje obawy i odświeżyć informacje związane z adaptacją dzieci do żłobków i przedszkoli. Kurs wyjaśnia w jaki sposób można "oswoić” lęki związane z adaptacją, jak przygotować na nią Rodziców oraz Dzieci.

 

Kurs zawiera dwa nagrania wideo oraz posiada też dwa między-testy, abyś mógł systematycznie sprawdzać swój poziom wiedzy i usystematyzować zdobyte informacje.

  • Ważność kursu 365 dni
  • Poziom szkolenia zaawansowany
  • Czas trwania 5 godzin
    Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • Wstęp   Darmowa lekcja
    • lekcja
  • Gotowość Dzieci i Rodziców  
    • lekcja
  • Cele wychowania przedszkolnego  
    • lekcja
  • Gotowość dzieci i rodziców do Adaptacja do żłobka i przedszkola Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Adaptacja jako proces  
    • lekcja
  • Przedszkole wolne od obostrzeń związanych z pandemią  
    • lekcja
  • Przedszkole w dobie koronawirusa  
    • lekcja
  • Rola Rodziców w procesie adaptacji Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Przedszkolna codzienność a koronawirus  
    • lekcja
  • Nagranie wideo 1  
    • lekcja
  • Nagranie wideo 2  
    • lekcja
  • Spokój Rodziców  
    • lekcja
  • Spokój Maluszka  
    • lekcja
  • Oswajanie epidemii  
    • lekcja
  • Nagranie 3  
    • lekcja
  • Komunikacja Rodziców z Przedszkolem  
    • lekcja
  • Pierwszy Dzień w Przedszkolu Zakończenie testem
    • lekcja
    • test
  • Podsumowanie Pobranie certyfikatu
    • lekcja
Powiększ obraz:

Agnieszka Chęcińska-Kopiec

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC) oraz certyfikowany edukator pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli.

Pozostałe szkolenia tego autora

  • Mini-mediacje z dziećmi: Już wkrótce!
  • Pozytywna Dyscyplina w klasie: Już wkrótce!
  • Pozytywna dyscyplina w żłobku i przedszkolu: Już wkrótce!
  • SELF-REG – czyli o sztuce samoregulacji w przedszkolu: Już wkrótce!

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC) oraz certyfikowany edukator pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli; właścicielka i szkoleniowiec w Akademii Relacji

Pomaga rodzicom zbudować relacje oparte na miłości, empatii, szacunku i pozytywnej dyscyplinie, które są podstawowymi wartościami podczas długotrwałego procesu wychowania kompetentnych i szczęśliwych dzieci.

Pracuje jako adiunkt, nauczyciel akademicki, wykładowca od 2007 roku; a od 2012 roku wdraża założenia tutoringu dbając o rozwój i wspierając swoich podopiecznych. Jako potwierdzenie efektów pracy w 2019 roku otrzymała, podczas VII Gali Środowiska Studenckiego Kukucjusze 2019 AWF Katowice, wyróżnienie w kategorii Złote Serce. Od 2019 roku należy do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Stworzyła Akademię Relacji, której celem jest szkolenie rodziców oraz wychowawców żłobków, przedszkoli i szkół – w szeroko rozumianej sztuce budowania relacji.

Współpracuje z Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym (WOM) w Katowicach oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli (CDN) w Sosnowcu. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli (w tym Rad Pedagogicznych) oraz rodziców zarówno w formie stacjonarnej jak i e-learningowej. Od 2016 roku ma za sobą przeprowadzenie około 400 godzin szkoleń stacjonarnych oraz w roku 2020 około 150 godzin on-line.

POZYTYWNA DYSCYPLINA, MINIMEDIACJE oraz SELF-REG

Pozytywna Dyscyplina w sposób bardzo obrazowy i jasny uczy, jak zrozumieć poszczególne zachowania dzieci, tłumaczy je od strony biologicznej jak i psychologicznej. Pozytywna Dyscyplina porządkuje potrzeby dzieci dając równocześnie narzędzia i techniki do ich zaspokajania. Działając z PD zaczęło brakować mi jeszcze narzędzi do rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi i tak natrafiłam na MINIMEDIACJE i Kasię Dworaczyk. Dodałam do tego trzeci element z SELF-REG czyli obserwacji siebie i dzieci w celu nazywania i lokalizowania stresorów, by nauczyć się radzenia sobie z emocjami w trudnych momentach.

Łącząc Pozytywną Dyscyplinę, Minimediacje oraz SELF-REG podane w formie tutoringu (bazującym na sztuce zadawania pytań i szukaniu rozwiązań - nie dając gotowych odpowiedzi) - stworzyłam wspaniały wachlarz narzędzi którym dzielę się z Rodzicami oraz Wychowawcami, którzy zafascynowani są budowaniem relacji na bazie szacunku i zrozumienia.

MAMA TATA ZUZIA MAKSIO PIES I KOT

Jako mama dwójki dzieci (Zuzanki 12 lat i Maksia lat 4) i prawie idealna żona sukcesywnie wprowadzała Pozytywną Dyscyplinę do swojego domu i może potwierdzić jej magiczne moce. Oczywiście ani Minimediacje, ani Pozytywna Dyscyplina nie rozwiąże raz na zawsze wszystkich problemów – ale z pewnością uczy, jak budować relacje między rodzicami i dziećmi, sztuka SELF REG pomaga w zlokalizowaniu stresorów oraz ukazuje jak panować nad swoimi emocjami oraz przede wszystkim jakie potrzeby mamy my oraz jakie potrzeby mają nasze dzieci i jak je zaspakajać (bo niezaspokojone potrzeby są głównym sprawcami tzw „złych” zachowań…)

SZKOLENIA I WARSZTATY

Podczas warsztatów łączy założenia tutoringu z wartościami Pozytywnej Dyscypliny. Wykorzystuje narzędzia Minimediacji z dziećmi i między dziećmi oraz zasady SELF-REG w celu budowania więzi, relacji na zrozumieniu oraz szacunku. Szkolenia opiera na budowie poczucia własnej wartości, na rozwoju osobistym oraz pokonywaniu własnych ograniczeń. Podczas spotkań z rodzicami i wychowawcami wspiera ich w zakresie komunikacji, budowania relacji czy pokonywaniu trudności wychowawczych.

Certyfikat

Tak wygląda wzór certyfikatu, który otrzymasz po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego. Certyfikat będzie zawierał:

  • Twoje imię i nazwisko
  • nazwę ukończonego szkolenia
  • nazwę instytucji wystawiającej certyfikat 
  • datę i podpis osoby upoważnionej do wystawienia certyfikatu

Pamiętaj aby uzupełnić swoje dane w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane", wtedy możliwe będzie wystawienie dla Ciebie certyfikatu imiennego.

 

Wzór

100% best quality

www.szkolna24.pl

Certyfikat

Zaświadcza się, że Pan/Pani

Imię i Nazwisko

w dniu ukończył/a kurs

"Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa"

w wymiarze 5 godzin prowadzony przez szkolna24.pl

Logo szkolna24.pl

Nr XXXX/2020

Pieczątka szkolna24.pl i podpis dyrektora Urszula Marcinkowska

Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400