Tytuł szkolenia

Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną - niezbędnik oligofrenopedagoga

Cena regularna
45.00 zł
Bogusława Wielgat
Autor szkolenia Bogusława Wielgat
pedagog, oligofrenopedagog, dogoterapeuta, nauczyciel WDŻ, wychowawca w Specjalnym Ośrodku Wychowawczym.

pedagog, oligofrenopedagog, dogoterapeuta, nauczyciel WDŻ, wychowawca w Specjalnym Ośrodku Wychowawczym.

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP tygodnia
Zaproszenie
od autora
Bogusława Wielgat
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Średni
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs dedykowany jest zarówno początkującym oligofrenopedagogom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pracą z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, jak również wszystkim osobom pragnącym usystematyzować swoją wiedzę o podstawowych zagadnieniach związanych z tą problematyką.

Co znajduje się w kursie?

Niniejszy kurs stanowi kompendium wiedzy w formie słowniczka-glosariusza opisującego najważniejsze komponenty pracy każdego oligofrenopedagoga. W kursie znajdują się najważniejsze elementy pracy ologofrenopedagoga: na co powinien zwrócić uwagę, co jest ważne pracując z dziećmi i jak się poruszać w świecie pedagogiki specjalnej.

Czego się nauczę?

Kurs stanowi syntetyczne ujęcie podstawowych pojęć związanych z praktyką pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie w formie haseł zaczynających się od kolejnych liter alfabetu. Informacje zebrane w poszczególnych częściach opracowania wynikają nie tylko z wiedzy, ale przede wszystkim z wieloletniego doświadczenia praktycznego autora w pracy w charakterze oligofrenopedagoga.Rozpocząłeś pracę jako oligofrenopedagog, potrzebujesz podstawowej wiedzy lub może bardziej zaawansowanej, chcesz wiedzieć co jest ważne w pracy pedagoga specjalnego?

Ten kurs usystematyzuje, poukłada i da Ci odpowiednią wiedzę. Zapraszam.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Średni
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    A jak aktywizacja
    A jak aktywizacja
  • 03
    A jak aktywizacja cd.
    A jak aktywizacja cd.
  • 04
    A jak aktywizacja cd.
    A jak aktywizacja cd.
  • 05
    B jak błędy wychowawcze
    B jak błędy wychowawcze
  • 06
    C jak charakterystyka dziecka niepełnosprawnego intelektualnie
    C jak charakterystyka dziecka niepełnosprawnego intelektualnie
  • 07
    D jak diagnoza
    D jak diagnoza
  • 10
    F jak formy pracy
    F jak formy pracy
  • 11
    G jak główne zasady wychowania czyli dekalog nauczyciela i wychowawcy
    G jak główne zasady wychowania czyli dekalog nauczyciela i wychowawcy
  • 12
    H jak humor
    H jak humor
  • 13
    I jak IPET
    I jak IPET
  • 14
    J jak „ja” czyli jak dziecko postrzega samego siebie
    J jak „ja” czyli jak dziecko postrzega samego siebie
  • 15
    K jak koła zainteresowań
    K jak koła zainteresowań
  • 16
    L jak literatura dotycząca pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
    L jak literatura dotycząca pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie
  • 17
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną
  • 18
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
  • 19
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
  • 20
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
    M jak metody pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną cd.
  • 21
    N jak nauczyciel
    N jak nauczyciel
  • 22
    N jak nauczyciel cd.
    N jak nauczyciel cd.
  • 23
    O jak obserwacja dziecka
    O jak obserwacja dziecka
  • 24
    P jak potrzeby dziecka
    P jak potrzeby dziecka
  • 25
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
  • 26
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
  • 27
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 1
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 1
  • 28
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 2
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 2
  • 29
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 3
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 3
  • 30
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 4
    R jak rodzice dzieci z niepełnosprawnością intelektualną audio cz. 4
  • 31
    S jak specjalne szkolnictwo
    S jak specjalne szkolnictwo
  • 32
    S jak specjalne szkolnictwo cd.
    S jak specjalne szkolnictwo cd.
  • 33
    T jak terapia
    T jak terapia
  • 34
    U jak uzależnienia
    U jak uzależnienia
  • 35
    W jak współpraca
    W jak współpraca
  • 36
    Z jak zabawa
    Z jak zabawa
  • 37
    Certyfikat
    Certyfikat

Jako oligofrenopedagog z dwudziestoletnim doświadczeniem, pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Moja praca to mój drugi dom. A dzieci…cóż, po prostu kocham je jak własne. Nauczyłam się bardziej rozumieć ich świat, problemy i troski, które przeżywają a także uczestniczyć w ich radościach.

W części mojej pracy wspomaga mnie bardzo ważna osoba – Nala, czyli odpowiednio przeszkolony pies terapeutyczny rasy Nova Scotia Duck Tolling Retriever, o zrównoważonym temperamencie, uwielbiający pracę z dziećmi. Stanowimy zgrany zespół, który wspólnie jest w stanie osiągać założone cele terapeutyczne, pomagając dzieciom rozwijać sferę poznawczą, społeczną, fizyczną i intelektualną.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną - niezbędnik oligofrenopedagoga"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie