Nowatorskie metody pracy na lekcji
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs dedykowany jest nauczycielom, kierownikom, wychowawcom, dyrektorom, pedagogom, psychologom, terapeutom, którzy chcą uzyskać informację na temat nowatorskich metod pracy z uczniem, bowiem większość z tych metod można wykorzystać również podczas zajęć świetlicowych oraz wychowawczych.
Czego się nauczę?
- Zapoznasz się z informacjami dotyczącymi skuteczności poszczególnych metod
- Dowiesz się jakie metody preferuje współczesny uczeń
- Poznasz konkretne metody oraz praktyczne sposoby ich wykorzystania
Co znajduje się w kursie?
- Gotowe narzędzia
- Zadania mające na celu wyższy poziom samodoskonalenia i lepszego zrozumienia
- Linki do zasobów internetowych
- Przykłady ćwiczeń, zabaw do wykorzystania w pracy z uczniem
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Metoda tekstu przewodniegoMetoda tekstu przewodniego
-
03Metoda układanki – jigsaw według Elliott’a Aronson’aMetoda układanki – jigsaw według Elliott’a Aronson’a
-
04Etapy metody, praktyczne wykorzystanieEtapy metody, praktyczne wykorzystanie
-
05Peer learning Lekcja - charakterystyka metodyPeer learning Lekcja - charakterystyka metody
-
06Sposoby na wykorzystania metody podczas aktywności szkolnejSposoby na wykorzystania metody podczas aktywności szkolnej
-
07Desing Thinking - charakterystyka metodyDesing Thinking - charakterystyka metody
-
08Etapy metody DTEtapy metody DT
-
09Praktyczne Ćwiczenia DTPraktyczne Ćwiczenia DT
-
10Challenge Based Learning i Problem Based LearningChallenge Based Learning i Problem Based Learning
-
11Etapy CBLEtapy CBL
-
12Problem Based Learning - charakterystykaProblem Based Learning - charakterystyka
-
13Etapy pracy - Problem Based LearningEtapy pracy - Problem Based Learning
-
14Coaching i tutoring jako metoda dydaktycznaCoaching i tutoring jako metoda dydaktyczna
-
15Coaching edukacyjnyCoaching edukacyjny
-
16Rola coachaRola coacha
-
17Coaching czy tutoringCoaching czy tutoring
-
18Rola tutoraRola tutora
-
19Metoda action learningMetoda action learning
-
20Najważniejsze założenia metody Action LearningNajważniejsze założenia metody Action Learning
-
21WebquestWebquest
-
22Metoda webquest w nauczaniuMetoda webquest w nauczaniu
-
23Realizacja webquestuRealizacja webquestu
-
24Literatura zalecana i przydatne linkiLiteratura zalecana i przydatne linki
Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.
We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.
Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.
Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?
W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.
Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.
Zapraszam serdecznie do moich kursów.