Inteligencja emocjonalna dzieci w każdym wieku - kiedy emocje pomagają, a kiedy przeszkadzają naszym uczniom?
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs adresowany jest do nauczycieli uczących w klasach I-III oraz w klasach starszych szkoły podstawowej czyli IV-VIII. Kurs zawiera praktyczne gry i zabawy do wykorzystania w różnych grupach wiekowych, które mają za zadanie pomóc uczniom odnaleźć się w sytuacjach, w których uczeń jest zmuszony zmierzyć się ze swoimi emocjami, zarządzić nimi i zareagować odpowiednio na zachowania koleżanek i kolegów w klasie, wyraźnie określić granice swojej przestrzeni osobistej, poradzić sobie we współpracy z grupą oraz odpowiednio zarządzić czasem.
Czego się nauczę?
Jak skutecznie towarzyszyć uczniom w radzeniu sobie z wkraczaniem w strefę dyskomfortu w sytuacjach szkolnych.
Nauczysz się proponować Twoim uczniom i wdrażać ćwiczenia, które pomogą im rozpoznawać emocje i odpowiednio je wyrażać. Dzielić się, dołączać do grupy i współpracować w niej, a także określać przestrzeń osobistą, skutecznie planować i zarządzać czasem.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Kurs zawiera kilka między-testów oraz podsumowujący test końcowy, abyś mógł systematycznie sprawdzać swój poziom wiedzy i usystematyzować informacje. Dobrym uzupełnieniem tego kursu mogą być dwa inne: "Grupa rówieśnicza- czego potrzebuje nastolatek aby zaangażowac się w samodzielny proces uczenia się. Zjawisko o efekt 'odwróconej klasy'" oraz "Co przeszkadza dzieciom uczyć się Co przeszkadza nauczycielom nauczać? Sztuka kompromisu w relacjach".
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02O emocjach u dzieci i młodzieży LEKCJA + PODCASTO emocjach u dzieci i młodzieży LEKCJA + PODCAST
-
03Strategie formułowania poleceń oraz ich bezpośredni wpływ na kształtowanie zachowań dzieci LEKCJA + PODCASTStrategie formułowania poleceń oraz ich bezpośredni wpływ na kształtowanie zachowań dzieci LEKCJA + PODCAST
-
04Rozpoznawanie emocji i odpowiednie ich wyrażanie - jak to wygląda podczas wspólnych zabaw LEKCJA + PODCASTRozpoznawanie emocji i odpowiednie ich wyrażanie - jak to wygląda podczas wspólnych zabaw LEKCJA + PODCAST
-
05Dzielenie się, dołączanie do grupy oraz współpraca z koleżankami i kolegami w klasie- praktycznieDzielenie się, dołączanie do grupy oraz współpraca z koleżankami i kolegami w klasie- praktycznie
-
06Określanie przestrzeni osobistej - propozycje wspólnych zabawOkreślanie przestrzeni osobistej - propozycje wspólnych zabaw
-
07Skuteczne planowanie i zarządzanie czasem - może to wcale nie jest takie trudne LEKCJA + PODCASTSkuteczne planowanie i zarządzanie czasem - może to wcale nie jest takie trudne LEKCJA + PODCAST
Ukończyłam Uniwersytet Śląski w Katowicach oraz Szkołę Wyższą im. Bogdana Jańskiego w Warszawie.
Swoją przygodę z nauczaniem przedszkolaków, dzieci w wieku szkolnym oraz nastolatków rozpoczęłam w 2001 roku. Jestem lektorem języka angielskiego oraz języka niemieckiego, nauczycielem wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego.
Jestem także certyfikowanym nauczycielem nauczania dzieci języka angielskiego metodą Helen Doron oraz certyfikowanym nauczycielem pedagogiki Marii Montessori.
Jestem autorką tekstów piosenek anglojęzycznych dla dzieci oraz autorką i współautorką książek do nauczania języka angielskiego. Jestem autorką licznych artykułów do magazynów edukacyjnych oraz parentingowych.
Jestem autorką wielu kursów metodycznych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, wczesnoszkolnego oraz dla lektorów języków obcych. Prowadzę szkolenia dla rad pedagogicznych i nauczycieli w całej Polsce.
Jestem także prelegentem na konferencjach edukacyjnych.
Założyłam blog edukacyjny mamametodyk.pl , na którym dzielę się swoim doświadczeniem także z rodzicami dzieci w różnym wieku.


