Tytuł szkolenia

Pomiar dydaktyczny i ewaluacja osiągnięć edukacyjnych uczniów

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
0.00 zł
Agnieszka Janusz-Szczytyńska
Autor szkolenia Agnieszka Janusz-Szczytyńska
nauczycielka fizyki, doświadczona trenerka oraz autorka wielu publikacji i szkoleń dla nauczycieli. Pasjonatka nowoczesnych metod nauczania...

nauczycielka fizyki, doświadczona trenerka oraz autorka wielu publikacji i szkoleń dla nauczycieli. Pasjonatka nowoczesnych metod nauczania...

"5 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Agnieszka Janusz-Szczytyńska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do wszystkich nauczycieli i kadry kierowniczej, którzy zainteresowani są problematyką pomiaru dydaktycznego i ewaluacji osiągnięć edukacyjnych uczniów.

 

Czego się nauczę?

  • Poznasz podstawę prawną dotyczącą pomiaru dydaktycznego.
  • Dowiesz się co to jest pomiar dydaktyczny, jakie są jego cele i narzędzia pomiarowe.
  • Dowiesz się jak prawidłowo przygotować narzędzia pomiaru oraz opracować jego wyniki.
  • Będziesz potrafić opracować cele operacyjne do planowanego pomiaru dydaktycznego.
  • Poznasz typy zadań i zasady ich formułowania.
  • Zapoznasz się ze sposobami obliczania czasu przeznaczonego na sprawdzanie wiadomości i umiejętności uczniów.
  • Zapoznasz się ze sposobem opracowania punktowania i oceniania.
  • Dowiesz się jak przeprowadzać analizę ilościową pomiaru dydaktycznego.

 

Co znajduje się w kursie?

  • Prezentacja multimedialna przedstawiająca treści kursu, pdf.
  • Linki do zasobów Internetowych
  • Praktyczne przykłady dotyczące dokumentacji pomiaru dydaktycznego.
  • Przykłady różnych typów zadań.
  • Zadania mające na celu utrwalenie zdobytych wiadomości.
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Podstawa prawna pomiaru dydaktycznego
    Podstawa prawna pomiaru dydaktycznego
  • 03
    Pomiar dydaktyczny w praktyce szkolnej
    Pomiar dydaktyczny w praktyce szkolnej
  • 04
    Cele pomiaru dydaktycznego
    Cele pomiaru dydaktycznego
  • 05
    Narzędzia pomiaru dydaktycznego
    Narzędzia pomiaru dydaktycznego
  • 06
    Rodzaje testów
    Rodzaje testów
  • 07
    Analiza treści kształcenia (wymagań programowych)
    Analiza treści kształcenia (wymagań programowych)
  • 08
    Cele operacyjne
    Cele operacyjne
  • 09
    Wybór formy zadań i opracowanie planu testu
    Wybór formy zadań i opracowanie planu testu
  • 10
    Typy zadań
    Typy zadań
  • 11
    Zasady budowania zadań
    Zasady budowania zadań
  • 12
    Czas rozwiązywania zadań przez uczniów
    Czas rozwiązywania zadań przez uczniów
  • 13
    Kartoteka testu
    Kartoteka testu
  • 14
    Podsumowanie
    Podsumowanie
  • 15
    Certyfikat
    Certyfikat

Absolwentka Wydziału Fizyki i Techniki Jądrowej, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie nauczyciel fizyki w szkole podstawowej, w przeszłości również jako nauczyciel w gimnazjum i liceum ogólnokształcącym. Ukończyłam także studium pedagogiczne w Wyższej Szkole Humanistyczno-Przyrodniczej w Sandomierzu.

Od 2015 roku jestem trenerem, prowadzę szkolenia dla nauczycieli zarówno w formie stacjonarnej jak i e-learningowej. Obecnie mam za sobą około 300 godzin szkoleń stacjonarnych.

Współpracuję z Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli "Przyjazna Edukacja” w Tarnobrzegu. Specjalizuję się głównie w nowoczesnych metodach nauczania, powiązanych z technologią informacyjno- komunikacyjną, innowacjach i eksperymentach pedagogicznych, pomiarze dydaktycznym, ocenianiu wspierającym ucznia, wartościowaniu osiągnięć edukacyjnych oraz szeroko pojętym prawem w oświacie.

Zainteresowania prawem oświatowym spowodowały, że ukończyłam kurs kwalifikacyjny dla oświatowej kadry kierowniczej. Jestem także popularyzatorką wykorzystania metod badawczych w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Ponieważ jestem praktykującym nauczycielem, pełnym pasji i zainteresowań swoje szkolenia opieram na bogatym doświadczeniu, które zdobyłam m.in. przy realizacji czterech projektów unijnych.

Jestem współautorką publikacji książkowych wydanych w czerwcu 2016 r. realizowanych w ramach projektu Erasmus+:

  • "Zbiór scenariuszy lekcyjnych: Z matematyką przez świat, w poszukiwaniu nowych metod nauczania matematyki i przedmiotów pokrewnych”.
  • "Zbiór zadań: Z matematyką przez świat”.
  • Jest także współautorką trzech innowacji pedagogicznych, które także wdrożyłam i przeprowadziłam w swoich szkołach:
  • "Małżeństwo z rozsądku- matematyka z fizyką” 2010/2011;
  • "Technologia informacyjno komunikacyjna na usługach matematyki i fizyki” 2016/2017’
  • "Narzędzia informatyki na lekcjach fizyki i języka angielskiego” 2018/2019.

Moje zainteresowania to malarstwo olejne i akrylowe, rękodzieło artystyczne, historia drugiej wojny światowej i astronomia.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Pomiar dydaktyczny i ewaluacja osiągnięć edukacyjnych uczniów"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie