Tytuł szkolenia

Skuteczna motywacja ucznia w nauczaniu zdalnym i w klasie

Cena regularna
45.00 zł
Monika Andrulewicz
Autor szkolenia Monika Andrulewicz
nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Monika Andrulewicz
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Motywowanie uczniów jest sztuką trudną. Masz wrażenie, że uczniowie po prostu nie mają ochoty się uczyć? Chcesz dowiedzieć się dlaczego i jak temu przeciwdziałać? Jeśli tak, to jest to kurs dla Ciebie. Kieruję go do wszystkich tych nauczycieli, którzy pragną, by ich uczniowie chcieli się uczyć. Chcą ich zmotywować do działania i sprawić, że zdobywanie wiedzy stanie się przygodą, a nie koniecznością.

 

 

Czego się nauczę?

Nauczysz się motywować uczniów, nie tylko poprzez zachęty słowne, ale przede wszystkim poprzez działania. Poznasz tajniki motywacji i pobudzania chęci ucznia do nauki. Dowiesz się jak sprawić, by Twój uczeń był zadowolonym ze zdobywania wiedzy człowiekiem, by nie tracił barw.

 

 

Co znajduje się w kursie? 

Kurs zawiera informacje i praktyczne porady na temat motywowania zewnętrznego i wewnętrznego uczniów. Pokazuje różnice między motywowaniem w szkolnej ławce, a motywowaniem online. Daje wskazówki dotyczące wzajemnych relacji między nauczycielem i uczniem i podkreśla najważniejsze czynniki motywujące ucznia.

 

 

 

 

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Dziecko nie jest pustym naczyniem...
    Dziecko nie jest pustym naczyniem...
  • 03
    Czego chcą nauczyciele?
    Czego chcą nauczyciele?
  • 04
    Czym zatem jest motywacja?
    Czym zatem jest motywacja?
  • 05
    Dlaczego i jak motywują się zatem uczniowie?
    Dlaczego i jak motywują się zatem uczniowie?
  • 06
    Bierz przykład z najlepszych
    Bierz przykład z najlepszych
  • 07
    Język akceptacji
    Język akceptacji
  • 08
    Motywacja online
    Motywacja online
  • 09
    Motywacja modelowa
    Motywacja modelowa
  • 10
    Cykl niszczący w procesie uczenia się
    Cykl niszczący w procesie uczenia się
  • 11
    Technika tłumaczenia
    Technika tłumaczenia
  • 12
    Narzędzia służące tłumaczeniu pojęć
    Narzędzia służące tłumaczeniu pojęć
  • 13
    Szkoła w sieci
    Szkoła w sieci
  • 14
    Odpowiedzialność uczniów za własne osiągnięcia.
    Odpowiedzialność uczniów za własne osiągnięcia.
  • 15
    Cele a motywacja
    Cele a motywacja
  • 16
    Motywacja ucznia zależna od motywacji nauczyciela
    Motywacja ucznia zależna od motywacji nauczyciela
  • 17
    Narzędzia samooceny
    Narzędzia samooceny
  • 18
    Samodyscyplina - czy to wystarczy?
    Samodyscyplina - czy to wystarczy?
  • 19
    Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
    Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
  • 20
    Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
    Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
  • 21
    Motywacja w nauczaniu zdalnym podsumowanie
    Motywacja w nauczaniu zdalnym podsumowanie
  • 22
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"

Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.

Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.

Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Skuteczna motywacja ucznia w nauczaniu zdalnym i w klasie"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie