Skuteczna motywacja ucznia w nauczaniu zdalnym i w klasie
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Motywowanie uczniów jest sztuką trudną. Masz wrażenie, że uczniowie po prostu nie mają ochoty się uczyć? Chcesz dowiedzieć się dlaczego i jak temu przeciwdziałać? Jeśli tak, to jest to kurs dla Ciebie. Kieruję go do wszystkich tych nauczycieli, którzy pragną, by ich uczniowie chcieli się uczyć. Chcą ich zmotywować do działania i sprawić, że zdobywanie wiedzy stanie się przygodą, a nie koniecznością.
Czego się nauczę?
Nauczysz się motywować uczniów, nie tylko poprzez zachęty słowne, ale przede wszystkim poprzez działania. Poznasz tajniki motywacji i pobudzania chęci ucznia do nauki. Dowiesz się jak sprawić, by Twój uczeń był zadowolonym ze zdobywania wiedzy człowiekiem, by nie tracił barw.
Co znajduje się w kursie?
Kurs zawiera informacje i praktyczne porady na temat motywowania zewnętrznego i wewnętrznego uczniów. Pokazuje różnice między motywowaniem w szkolnej ławce, a motywowaniem online. Daje wskazówki dotyczące wzajemnych relacji między nauczycielem i uczniem i podkreśla najważniejsze czynniki motywujące ucznia.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Dziecko nie jest pustym naczyniem...Dziecko nie jest pustym naczyniem...
-
03Czego chcą nauczyciele?Czego chcą nauczyciele?
-
04Czym zatem jest motywacja?Czym zatem jest motywacja?
-
05Dlaczego i jak motywują się zatem uczniowie?Dlaczego i jak motywują się zatem uczniowie?
-
06Bierz przykład z najlepszychBierz przykład z najlepszych
-
07Język akceptacjiJęzyk akceptacji
-
08Motywacja onlineMotywacja online
-
09Motywacja modelowaMotywacja modelowa
-
10Cykl niszczący w procesie uczenia sięCykl niszczący w procesie uczenia się
-
11Technika tłumaczeniaTechnika tłumaczenia
-
12Narzędzia służące tłumaczeniu pojęćNarzędzia służące tłumaczeniu pojęć
-
13Szkoła w sieciSzkoła w sieci
-
14Odpowiedzialność uczniów za własne osiągnięcia.Odpowiedzialność uczniów za własne osiągnięcia.
-
15Cele a motywacjaCele a motywacja
-
16Motywacja ucznia zależna od motywacji nauczycielaMotywacja ucznia zależna od motywacji nauczyciela
-
17Narzędzia samoocenyNarzędzia samooceny
-
18Samodyscyplina - czy to wystarczy?Samodyscyplina - czy to wystarczy?
-
19Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
-
20Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?Ocenianie – motywacja, czy demotywacja?
-
21Motywacja w nauczaniu zdalnym podsumowanieMotywacja w nauczaniu zdalnym podsumowanie
-
22PodsumowaniePodsumowanie
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.


