Kompetencje kluczowe w praktyce przedszkolnej i szkolnej
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kompetencje kluczowe goszczą w polskich i europejskich przedszkolach i szkołach od 2006 roku. Ulegają jednak zmianom. Ten kurs jest dla wszystkich tych, którzy chcieliby poznać kompetencje, sprawdzić – dlaczego są tak ważne i zobaczyć, jak radzą sobie z nimi inni. To kurs dla świadomych nauczycieli, pragnących, by ich uczniowie byli ludźmi doskonale radzącymi sobie w dzisiejszym świecie.
Czego się nauczę?
Uczestnicy dowiedzą się czym są kompetencje kluczowe, jak się zmieniły i dlaczego są ważne. Poznają sposoby na wprowadzenie kompetencji do przedszkoli i szkół. Zaznajomią się z dobrymi praktykami, dowiedzą się też, czy warto robić ewaluację pod kątem kompetencji.
Co znajduje się w kursie?
Kurs to połączenie teorii z praktyką, jak zwykle skupiam się na rozwiązaniach, które można wdrożyć do szkół od dziś. Kurs zawiera akty prawne i skuteczne działania pozwalające nie tylko na nauczenie się kompetencji, ale także zrozumienie ich i… polubienie.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Czym są kompetencje?Czym są kompetencje?
-
03Jak kształtujemy kompetencje?Jak kształtujemy kompetencje?
-
04Kompetencje kluczoweKompetencje kluczowe
-
05Kompetencje kształtujemy nie poprzez to, czego uczymy, ale JAK!Kompetencje kształtujemy nie poprzez to, czego uczymy, ale JAK!
-
06Co się zmieniło?Co się zmieniło?
-
07Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia sięKompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia się
-
08Co na to Polska?Co na to Polska?
-
09Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020
-
10Stoimy przed wyboremStoimy przed wyborem
-
11Rozwijanie kompetencji wymaga aktywności i zaangażowania uczniów w procesie dydaktycznymRozwijanie kompetencji wymaga aktywności i zaangażowania uczniów w procesie dydaktycznym
-
12Filary „tradycyjnej” szkołyFilary „tradycyjnej” szkoły
-
13WSPOMAGANIE kształcenia kompetencji uczniówWSPOMAGANIE kształcenia kompetencji uczniów
-
14Kompetencje kluczowe w przedszkoluKompetencje kluczowe w przedszkolu
-
15Nowe kompetencje kluczowe w szkoleNowe kompetencje kluczowe w szkole
-
16Kompetencje kluczowe na lekcjiKompetencje kluczowe na lekcji
-
17Czy szkole potrzebne są kompetencje?Czy szkole potrzebne są kompetencje?
-
18METODA CZTERECH KROKÓW JOHNA FISCHERAMETODA CZTERECH KROKÓW JOHNA FISCHERA
-
19Jeśli jesteś dyrektoremJeśli jesteś dyrektorem
-
20PodsumowaniePodsumowanie
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.


