Tytuł szkolenia

Kompetencje kluczowe w praktyce przedszkolnej i szkolnej

Cena regularna
45.00 zł
Monika Andrulewicz
Autor szkolenia Monika Andrulewicz
nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Monika Andrulewicz
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kompetencje kluczowe goszczą w polskich i europejskich przedszkolach i szkołach od 2006 roku. Ulegają jednak zmianom. Ten kurs jest dla wszystkich tych, którzy chcieliby poznać kompetencje, sprawdzić – dlaczego są tak ważne i zobaczyć, jak radzą sobie z nimi inni. To kurs dla świadomych nauczycieli, pragnących, by ich uczniowie byli ludźmi doskonale radzącymi sobie w dzisiejszym świecie.

 

Czego się nauczę?

Uczestnicy dowiedzą się czym są kompetencje kluczowe, jak się zmieniły i dlaczego są ważne.  Poznają sposoby na wprowadzenie kompetencji do przedszkoli i szkół. Zaznajomią się z dobrymi praktykami, dowiedzą się też, czy warto robić ewaluację pod kątem kompetencji.

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs to połączenie teorii z praktyką, jak zwykle skupiam się na rozwiązaniach, które można wdrożyć do szkół od dziś. Kurs zawiera akty prawne i skuteczne działania pozwalające nie tylko na nauczenie się kompetencji, ale także zrozumienie ich i… polubienie.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Czym są kompetencje?
    Czym są kompetencje?
  • 03
    Jak kształtujemy kompetencje?
    Jak kształtujemy kompetencje?
  • 04
    Kompetencje kluczowe
    Kompetencje kluczowe
  • 05
    Kompetencje kształtujemy nie poprzez to, czego uczymy, ale JAK!
    Kompetencje kształtujemy nie poprzez to, czego uczymy, ale JAK!
  • 06
    Co się zmieniło?
    Co się zmieniło?
  • 07
    Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia się
    Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia się
  • 08
    Co na to Polska?
    Co na to Polska?
  • 09
    Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020
    Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020
  • 10
    Stoimy przed wyborem
    Stoimy przed wyborem
  • 11
    Rozwijanie kompetencji wymaga aktywności i zaangażowania uczniów w procesie dydaktycznym
    Rozwijanie kompetencji wymaga aktywności i zaangażowania uczniów w procesie dydaktycznym
  • 12
    Filary „tradycyjnej” szkoły
    Filary „tradycyjnej” szkoły
  • 13
    WSPOMAGANIE kształcenia kompetencji uczniów
    WSPOMAGANIE kształcenia kompetencji uczniów
  • 14
    Kompetencje kluczowe w przedszkolu
    Kompetencje kluczowe w przedszkolu
  • 15
    Nowe kompetencje kluczowe w szkole
    Nowe kompetencje kluczowe w szkole
  • 16
    Kompetencje kluczowe na lekcji
    Kompetencje kluczowe na lekcji
  • 17
    Czy szkole potrzebne są kompetencje?
    Czy szkole potrzebne są kompetencje?
  • 18
    METODA CZTERECH KROKÓW JOHNA FISCHERA
    METODA CZTERECH KROKÓW JOHNA FISCHERA
  • 19
    Jeśli jesteś dyrektorem
    Jeśli jesteś dyrektorem
  • 20
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"

Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.

Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.

Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Kompetencje kluczowe w praktyce przedszkolnej i szkolnej"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie