Tytuł szkolenia

Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
0.00 zł
Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Autor szkolenia Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Webinar
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs adresowany jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz wychowawców w żłobkach, którzy w bardzo kreatywny i jednocześnie pełen empatii i zrozumienia sposób podchodzą do adaptacji dzieci, chcieliby odświeżyć swoją wiedzę, poszukać inspiracji czy zastanowić się co można ulepszyć w dobie koronawirusa. Kurs jest także odpowiedni dla właścicieli i dyrektorów placówek przedszkolnych, aby mogli wspierać swój zespół w okresie adaptacji.

 

Czego się nauczę?

Kurs pomoże Tobie, Dzieciom oraz Rodzicom! Przypomnisz sobie oraz utrwalisz i nauczysz się jak przeprowadzić dzieci przez tak trudny dla wszystkich okres adaptacji do przedszkola czy żłobka w nowym, koronawirusowym środowisku. Kurs zawiera wiele praktycznych pomysłów na oswojenie dzieci żłobkowych oraz przedszkolaków z zasadami oraz regułami związanymi z okresem pandemii. W kursie znajduje się podrozdział poświęcony relacji z Rodzicami, jak budować komunikaty, aby wspólnie działać dla dobra, spokoju i rozwoju dziecka.

 

Co znajduje się w kursie?

Wiadomości i wskazówki zawarte w kursie pomogą Wychowawcom oswoić swoje obawy i odświeżyć informacje związane z adaptacją dzieci do żłobków i przedszkoli. Kurs wyjaśnia w jaki sposób można "oswoić” lęki związane z adaptacją, jak przygotować na nią Rodziców oraz Dzieci.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Gotowość Dzieci i Rodziców
    Gotowość Dzieci i Rodziców
  • 03
    Cele wychowania przedszkolnego
    Cele wychowania przedszkolnego
  • 04
    Gotowość dzieci i rodziców do Adaptacja do żłobka i przedszkola
    Gotowość dzieci i rodziców do Adaptacja do żłobka i przedszkola
  • 05
    Adaptacja jako proces
    Adaptacja jako proces
  • 06
    Przedszkole wolne od obostrzeń związanych z pandemią
    Przedszkole wolne od obostrzeń związanych z pandemią
  • 07
    Przedszkole w dobie koronawirusa
    Przedszkole w dobie koronawirusa
  • 08
    Rola Rodziców w procesie adaptacji
    Rola Rodziców w procesie adaptacji
  • 09
    Przedszkolna codzienność a koronawirus
    Przedszkolna codzienność a koronawirus
  • 10
    Nagranie wideo 1
    Nagranie wideo 1
  • 11
    Nagranie wideo 2
    Nagranie wideo 2
  • 12
    Spokój Rodziców
    Spokój Rodziców
  • 13
    Spokój Maluszka
    Spokój Maluszka
  • 14
    Oswajanie epidemii
    Oswajanie epidemii
  • 15
    Nagranie 3
    Nagranie 3
  • 16
    Komunikacja Rodziców z Przedszkolem
    Komunikacja Rodziców z Przedszkolem
  • 17
    Pierwszy Dzień w Przedszkolu
    Pierwszy Dzień w Przedszkolu
  • 18
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem nauczycielem akademickim, adiunktem, doktorem nauk o zarządzaniu, akredytowanym praktykiem tutoringu, certyfikowanym trenerem minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC); certyfikowanym edukatorem pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli oraz Trenerem Umiejętności Społecznych TUS I oraz II stopnia.

Pomagam rodzicom i nauczycielom budować relacje oparte na miłości, empatii, szacunku i pozytywnej dyscyplinie, które są podstawowymi wartościami podczas długotrwałego procesu wychowania kompetentnych i szczęśliwych dzieci.

Pracuję jako adiunkt, nauczyciel akademicki od 2007 roku; a od 2012 roku wdrażam założenia tutoringu dbając o rozwój i wspierając swoich podopiecznych. Jako potwierdzenie efektów pracy w 2019 roku otrzymałam, podczas VII Gali Środowiska Studenckiego Kukucjusze 2019 AWF Katowice, wyróżnienie w kategorii Złote Serce. Od 2019 roku należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Stworzyłam Akademię Relacji, której celem jest szkolenie rodziców oraz wychowawców żłobków, przedszkoli i szkół – w szeroko rozumianej sztuce nawiązywania komunikacji i budowania relacji. Ponadto od 2021 roku z ramienia AWF Katowice jestem częścią ministerialnego projektu WF z AWF – gdzie odpowiedzialna jestem za przeszkolenie nauczycieli Wychowania Fizycznego z woj. Śląskiego i opolskiego z budowania relacji i wsparcia dla dzieci wracających po nauczaniu zdalnym do szkoły.

Należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Jestem autorką artykułów o wychowaniu i rozwoju w magazynach: “Świat Przedszkolaka” i “Świat Pierwszoklasisty” oraz na portalu Pozytywna Dyscyplina dla rodziców; Pozytywna Dyscyplina w szkole i klasie dla nauczycieli i rodziców dzieci szkolnych- Pogotowie Rodzicielskie; oraz Pomysłowi Rodzice.

Współpracuję z WyEdukowani – Akademią Projektowania Rozwoju; Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym (WOM) w Katowicach oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli (CDN) w Sosnowcu. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli (w tym Rad Pedagogicznych) oraz rodziców zarówno w formie stacjonarnej, online, jak i e-learningowej. Od 2016 roku ma za sobą przeprowadzenie około 500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz od 2020 roku około 600 godzin on-line; ponadto napisałam oraz nagrałam około 10 certyfikowanych kursów dla nauczycieli.

Pozytywna Dyscyplina w sposób bardzo obrazowy i jasny uczy, jak zrozumieć poszczególne zachowania dzieci, tłumaczy je od strony biologicznej jak i psychologicznej. Pozytywna Dyscyplina porządkuje potrzeby dzieci dając równocześnie narzędzia i techniki do ich zaspokajania. Łącząc Pozytywną Dyscyplinę, Minimediacje (bazujące na Porozumieniu bez przemocy, narzędzie do rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi) oraz SELF-REG (czyli obserwacji siebie i dzieci w celu nazywania i lokalizowania stresorów, by nauczyć się radzenia sobie z emocjami w trudnych momentach) podane w formie tutoringu (bazującym na sztuce zadawania pytań i szukaniu rozwiązań - nie dając gotowych odpowiedzi) - stworzyłam efektywny wachlarz narzędzi którymi dzielę się z Rodzicami oraz Wychowawcami, którzy zafascynowani są budowaniem relacji na bazie szacunku i zrozumienia.

Jako mama dwójki dzieci (Nastolatki i Przedszkolaka) i prawie idealna żona sukcesywnie wprowadzam założenia porozumienia bez przemocy do swojego domu. Oczywiście żadna metoda nie rozwiąże raz na zawsze wszystkich problemów – ale otrzymujemy wskazówki, jak budować relacje między rodzicami i dziećmi, (bo niezaspokojone potrzeby są głównym sprawcami tzw „złych” zachowań…)

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Adaptacja w żłobku i przedszkolu w czasie koronawirusa"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie