Tytuł szkolenia

Motoryka a rozwój mowy dziecka

Cena regularna
45.00 zł
Beata Skitek
Autor szkolenia Beata Skitek
logopeda, glottodydaktyk, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, rewalidant-pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycz...

logopeda, glottodydaktyk, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, rewalidant-pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycz...

Nowość
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Beata Skitek
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany

Dla kogo jest ten kurs?


Kurs jest dedykowany dla wszystkich nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, dla nauczycieli oligofrenopedagogików, dla logopedów, dla nauczycieli współorganizujących naukę, także osób które zawodowo pracują z motoryką dziecka np. gimnastyką korekcyjną, dla osób chcących być w przyszłości trenerami integracji sensorycznej lub innej metody pracy dziecka związanej z ruchem i mową.

 

Czego się nauczę?

W kursie przedstawię etapy rozwoju ruchowego dziecka, powiem o integracji sensorycznej w ujęciu logopedycznym, rozwoju motoryki małej, dużej, grafomotoryce, sensomotoryce, rozwoju mowy a rozwoju ruchowym, uczeniu się przez zmysły.Jak funkcjonuje mózg i półkule, co mają wspólnego z mową i motoryką. Wyjaśnię również jak motoryka wpływa na mowę i co robić by usprawniać obie funkcje.

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs podzielony jest na moduły lekcyjne:

  • Funkcjonowanie mózgu
  • Rola półkul mózgowych
  • Dwie koncepcje dla zrozumienia słuchu a także zaburzeń językowych i ich leczenia przez procesy integracji sensorycznej
  • Preferencja ręki i oka
  • Siedem filarów zintegrowanych zmysłów
  • Terapia i ćwiczenia z zakresu integracji sensorycznej
  • Etapy rozwojowe integracji sensorycznej
  • Ruch a mowa – powiązania
  • Rozwój ruchowy dziecka
  • Początki komunikacji w życiu płodowym
  • Związek pomiędzy rozwojem mowy a precyzyjną motoryką rąk
  • Motoryka duża, motoryka mała, grafomotoryka
  • Jak pomóc dziecku w rozwoju mowy?
  • Mapy myśli- ruch – nauka
  • Jak się uczą dzieci niepełnosprawne np. lapbooki, mówiki
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany

Plan szkolenia

  • 02
    Funkcjonowanie mózgu
    Funkcjonowanie mózgu
  • 03
    Rola półkul mózgowych
    Rola półkul mózgowych
  • 04
    Dwie koncepcje dla zrozumienia słuchu a także zaburzeń językowych i ich leczenia przez procesy integracji sensorycznej
    Dwie koncepcje dla zrozumienia słuchu a także zaburzeń językowych i ich leczenia przez procesy integracji sensorycznej
  • 05
    Preferencja ręki i oka
    Preferencja ręki i oka
  • 06
    Siedem filarów zintegrowanych zmysłów
    Siedem filarów zintegrowanych zmysłów
  • 07
    Terapia i ćwiczenia z zakresu integracji sensorycznej
    Terapia i ćwiczenia z zakresu integracji sensorycznej
  • 08
    Nauka sprawności ruchowej
    Nauka sprawności ruchowej
  • 09
    Przykłady ćwiczeń
    Przykłady ćwiczeń
  • 10
    Etapy rozwojowe integracji sensorycznej
    Etapy rozwojowe integracji sensorycznej
  • 11
    Ruch a mowa
    Ruch a mowa
  • 12
    Rozwój ruchowy dziecka
    Rozwój ruchowy dziecka
  • 13
    Początki komunikacji w życiu płodowym
    Początki komunikacji w życiu płodowym
  • 14
    Mowa a precyzja rąk
    Mowa a precyzja rąk
  • 15
    Etapy rozwoju motoryki dużej, małej, grafomotoryki
    Etapy rozwoju motoryki dużej, małej, grafomotoryki
  • 16
    Jak pomóc dziecku w rozwoju mowy?
    Jak pomóc dziecku w rozwoju mowy?
  • 17
    Mapy myśli - ruch – nauki
    Mapy myśli - ruch – nauki
  • 18
    Jak mowy uczą się dzieci niepełnosprawne np. lamibooki, mówiki
    Jak mowy uczą się dzieci niepełnosprawne np. lamibooki, mówiki
  • 19
    Podsumowanie - certyfikat
    Podsumowanie - certyfikat

Logopeda, glottodydaktyk, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, rewalidant-pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej II stopnia

Nauczyciel języka angielskiego i hiszpańskiego w młodszych klasach szkolnych, refleksolog, promotor zdrowia zwłaszcza dot. depresji i insuliooporności.

Stress coach, masażystka relaksacyjna, jest w trakcie tworzenia własnego gabinetu Brain Soul Body - których głównym hasłem będzie zdrowie - nauka- rozwój – relaks.

Prywatnie mama dwójki dzieci, miłośniczka podróży, rękodzieła, holistycznych metod terapii.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Motoryka a rozwój mowy dziecka"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie