Tytuł szkolenia

Jak założyć i prowadzić fanpage placówki na Facebooku?

Cena regularna
45.00 zł
Kamil Dutkiewicz
Autor szkolenia Kamil Dutkiewicz
Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego, związany z branżą od 2010 roku.

Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego, związany z branżą od 2010 roku.

Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Kamil Dutkiewicz
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać zasady i kreatywne rozwiązania w prowadzeniu profili placówek publicznych i niepublicznych na Facebooku.



Czego się nauczę?

Coraz więcej placówek oświatowych decyduje się na prowadzenie własnego fanpage'a na Facebooku. Nadal jednak brakuje wartościowych poradników ujmujących potrzeby właśnie tej konkretnej grupy i specyfiki oświatowej. Wychodząc na przeciw tym potrzebom, przygotowałem kurs online, w którym w prosty i kompleksowy sposób omawiam, jak założyć i prowadzić skuteczny fanpage dla placówki oświatowej.


Wiele placówek oświatowych prowadzi działania na Facebooku, ale nie wszystkie potrafią wykorzystać jego potencjał. Dowiedz się jak założyć i efektywnie prowadzić szkolny lub przedszkolny fanpage na Facebooku. Bądź tam gdzie są Twoi uczniowie i ich rodzice. Buduj wizerunek placówki nowoczesnej i zaangażowanej w relacje ze swoją społecznością. Informuj, promuj i zwiększ ich zaangażowanie w życie placówki.

Korzystając z kursu dowiesz się:

 

  • Jak założyć i przygotować stronę na Facebooku tak, aby najefektywniej wykorzystać jej możliwości
  • Jak planować i realizować komunikację tak, aby przynosiła zamierzone efekty i realizowały cele placówki
  • Jak budować zaangażowaną społeczność fanów i tworzyć długofalowe relacje
  • Jakich narzędzi i form interakcji używać, aby była ona najefektowniejsza
  • Jakich błędów unikać a jakie "triki" stosować w prowadzeniu fanpage'a




Co znajduje się w kursie?


W kursie znajdziesz mnóstwo praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób jako poradnik krok po kroku:

  • czym jest strona na Facebooku i jak ją założyć:
  • jak skonfigurować stronę placówki
  • rodzaje postów i ich skuteczność
  • czym jest wydarzenie na FB i jak je wykorzystać
  • czym są grupy na FB i jak je wykorzystać
  • co warto a czego nie warto stosować na FB
  • FB dla placówki w pytaniach i odpowiedziach



Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Fakty o Facebooku
    Fakty o Facebooku
  • 03
    Szkolne konto na facebooku w pytania i odpowiedziach
    Szkolne konto na facebooku w pytania i odpowiedziach
  • 04
    Czym jest strona Facebook-u?
    Czym jest strona Facebook-u?
  • 05
    Strona czy grupa?
    Strona czy grupa?
  • 06
    Jak utworzyć stronę na facebooku?
    Jak utworzyć stronę na facebooku?
  • 07
    Jak uzupełnić fanpage
    Jak uzupełnić fanpage
  • 08
    Jak prowadzić fanpage?
    Jak prowadzić fanpage?
  • 09
    10 sprawdzonych pomysłów na kreatywne i angażujące posty
    10 sprawdzonych pomysłów na kreatywne i angażujące posty
  • 10
    Tworzymy grupę na Facebook-u
    Tworzymy grupę na Facebook-u
  • 11
    Czym są grupy na Facebooku?
    Czym są grupy na Facebooku?
  • 12
    Dlaczego ludzie korzystają z grup na Facebooku?
    Dlaczego ludzie korzystają z grup na Facebooku?
  • 13
    Jak wykorzystać grupę na potrzeby placówki
    Jak wykorzystać grupę na potrzeby placówki
  • 14
    Dobra grupa - krok po kroku
    Dobra grupa - krok po kroku
  • 15
    Edytowanie grupy
    Edytowanie grupy
  • 16
    Tworzymy wydarzenie na facebooku
    Tworzymy wydarzenie na facebooku
  • 17
    Jak edytować wydarzenie
    Jak edytować wydarzenie
  • 18
    WARTO WIEDZIEĆ
    WARTO WIEDZIEĆ
  • 19
    Jak powiadomić innych o wydarzeniu na Facebooku, które organizuję?
    Jak powiadomić innych o wydarzeniu na Facebooku, które organizuję?
  • 20
    Statystyki się liczą
    Statystyki się liczą
  • 21
    Promocja placówki
    Promocja placówki
  • 22
    Multimedia przede wszystkim
    Multimedia przede wszystkim
  • 23
    10 najlepszych wskazówek dla placówek korzystających z Facebooka
    10 najlepszych wskazówek dla placówek korzystających z Facebooka
  • 24
    List do rodziców / opiekunów
    List do rodziców / opiekunów
  • 25
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego związany z branżą od 2010 roku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku komunikacja publiczna i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

Doświadczenie zdobywałem pracując w agencjach interaktywnych, działach marketingu firm o zasięgu ogólnopolskim oraz jako konsultant zewnętrzny realizujący kampanie marketingowe. Jako PR&Marketing Manager odpowiedzialny za opracowywanie i realizację skutecznych strategii komunikacji, kreatywnych kampanii reklamowych, kompleksowe zarządzanie projektami oraz organizację wszelkiego rodzaju eventów.

Od początku związany pasją i doświadczeniem z marketingiem internetowym, w szczególności w obszarze mediów społecznościowych, środowiska Google, e-mail marketingu, SEO, e-commerce czy szeroko rozumianego inbound marketingu.

Stały uczestnik branżowych szkoleń, warsztatów i konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Certyfikowany Social Media Manager i Content Marketing Manager.

Obecnie kieruje działaniami marketingowymi dla największej platformy e-learningowej dla nauczycieli - Szkolna24.pl - oraz najpopularniejszego systemu w wirtualnej oświacie - Szkolnastrona.pl

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Jak założyć i prowadzić fanpage placówki na Facebooku?"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie