Tytuł szkolenia

Nowatorskie metody pracy na lekcji

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
39.00 zł
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Autor szkolenia Aleksandra Kubala - Kulpińska
Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

"5 za 3"
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Średni
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs dedykowany jest nauczycielom, kierownikom, wychowawcom, dyrektorom, pedagogom, psychologom, terapeutom, którzy chcą uzyskać informację na temat nowatorskich metod pracy z uczniem, bowiem większość z tych metod można wykorzystać również podczas zajęć świetlicowych oraz wychowawczych.

Czego się nauczę?

  • Zapoznasz się z informacjami dotyczącymi skuteczności poszczególnych metod
  • Dowiesz się jakie metody preferuje współczesny uczeń
  • Poznasz konkretne metody oraz praktyczne sposoby ich wykorzystania

Co znajduje się w kursie?

  • Gotowe narzędzia
  • Zadania mające na celu wyższy poziom samodoskonalenia i lepszego zrozumienia
  • Linki do zasobów internetowych
  • Przykłady ćwiczeń, zabaw do wykorzystania w pracy z uczniem
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Średni
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Metoda tekstu przewodniego
    Metoda tekstu przewodniego
  • 03
    Metoda układanki – jigsaw według Elliott’a Aronson’a
    Metoda układanki – jigsaw według Elliott’a Aronson’a
  • 04
    Etapy metody, praktyczne wykorzystanie
    Etapy metody, praktyczne wykorzystanie
  • 05
    Peer learning Lekcja - charakterystyka metody
    Peer learning Lekcja - charakterystyka metody
  • 06
    Sposoby na wykorzystania metody podczas aktywności szkolnej
    Sposoby na wykorzystania metody podczas aktywności szkolnej
  • 07
    Desing Thinking - charakterystyka metody
    Desing Thinking - charakterystyka metody
  • 08
    Etapy metody DT
    Etapy metody DT
  • 09
    Praktyczne Ćwiczenia DT
    Praktyczne Ćwiczenia DT
  • 10
    Challenge Based Learning i Problem Based Learning
    Challenge Based Learning i Problem Based Learning
  • 11
    Etapy CBL
    Etapy CBL
  • 12
    Problem Based Learning - charakterystyka
    Problem Based Learning - charakterystyka
  • 13
    Etapy pracy - Problem Based Learning
    Etapy pracy - Problem Based Learning
  • 14
    Coaching i tutoring jako metoda dydaktyczna
    Coaching i tutoring jako metoda dydaktyczna
  • 15
    Coaching edukacyjny
    Coaching edukacyjny
  • 16
    Rola coacha
    Rola coacha
  • 17
    Coaching czy tutoring
    Coaching czy tutoring
  • 18
    Rola tutora
    Rola tutora
  • 19
    Metoda action learning
    Metoda action learning
  • 20
    Najważniejsze założenia metody Action Learning
    Najważniejsze założenia metody Action Learning
  • 21
    Webquest
    Webquest
  • 22
    Metoda webquest w nauczaniu
    Metoda webquest w nauczaniu
  • 23
    Realizacja webquestu
    Realizacja webquestu
  • 24
    Literatura zalecana i przydatne linki
    Literatura zalecana i przydatne linki

Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Nowatorskie metody pracy na lekcji"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie