Tytuł szkolenia

Patent na porywające lekcje języka angielskiego w grupach uczniów starszych gdzie czytanie i pisanie jest opanowane

Cena regularna
45.00 zł
Katarzyna Dołhun
Autor szkolenia Katarzyna Dołhun
Lektor języka angielskiego, lektor języka niemieckiego, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel wychowania wczesnoszkolnego, autork...

Lektor języka angielskiego, lektor języka niemieckiego, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel wychowania wczesnoszkolnego, autork...

Podcast
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Katarzyna Dołhun
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli języka angielskiego, którzy nauczają najmłodszych uczniów szkoły podstawowej czyli klasy I-III oraz starszych uczniów szkoły podstawowej czyli klasy IV-VIII. W trakcie kursu otrzymasz praktyczne propozycje zabaw językowych, dzięki którym usprawnisz cztery najważniejsze umiejętności językowe swoich uczniów: rozumienie ze słuchu, mówienie, czytanie i pisanie - odpowiednio do poziomu i umiejętności językowych dzieci. Podczas kursu otrzymasz także pomysły na skuteczne nauczanie struktur gramatycznych.

 

Czego się nauczę?

W trakcie kursu dowiesz się w jaki sposób pomóc uczniom osłuchiwać się z językiem angielskim. Dowiesz się w jaki sposób i jakimi technikami angażować uczniów do konwersacji i co działa na pewno, żeby uczniowie zaczęli mówić czyli "produkować język". Zapoznasz się z fenomenem czytania globalnego i zrozumiesz dlaczego w ten sposób naucza się czytać uczniów młodszych. Zapoznasz się z regułami, które ułatwią Twoim starszym uczniom prawidłowe czytanie w języku angielskim. Przekonasz się, że wszystkie struktury gramatyczne mogą być nauczane w taki sposób, aby to uczeń samodzielnie odkrył regułę, którą rządzi się dane zagadnienie gramatyczne. Dowiesz się jak sprawić, aby czytanie i pisanie w języku angielskim było dla uczniów interesujące. Dowiesz się także jak pracować kreatywnie z klasą, kiedy musicie wykorzystać znane wszystkim pomoce edukacyjne, nadając im "nowe życie" dzięki metodzie Design Thinking.

 

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

Kurs zawiera kilka między-testów oraz podsumowujący test końcowy, abyś mógł systematycznie sprawdzać swój poziom wiedzy i usystematyzować informacje. Każda lekcja zawiera gotowe do wykorzystania pomysły, które pomogą Twoim uczniom ćwiczyć wszystkie cztery sprawności językowe.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Twój cel na zajęciach językowych - czyli cztery sprawności językowe, które muszą opanować uczniowie LEKCJA + PODCAST
    Twój cel na zajęciach językowych - czyli cztery sprawności językowe, które muszą opanować uczniowie LEKCJA + PODCAST
  • 03
    Słyszę, a w końcu słucham - moc osłuchiwania się z językiem. Ćwiczenia na rozumienie ze słuchu LEKCJA + PODCAST
    Słyszę, a w końcu słucham - moc osłuchiwania się z językiem. Ćwiczenia na rozumienie ze słuchu LEKCJA + PODCAST
  • 04
    Konwersujemy - wiedza bierna, pełnozdaniowość, dryl językowy oraz language chunks, czyli przyswajanie "kawałków języka" LEKCJA + PODCAST
    Konwersujemy - wiedza bierna, pełnozdaniowość, dryl językowy oraz language chunks, czyli przyswajanie "kawałków języka" LEKCJA + PODCAST
  • 05
    Czytanie globalne. Co pomoże uczniowi starszemu czytać poprawnie- reguły w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
    Czytanie globalne. Co pomoże uczniowi starszemu czytać poprawnie- reguły w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
  • 06
    Co zrobić aby pisanie angażowało - gradacja trudności w obszarze wypowiedzi pisemnych w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
    Co zrobić aby pisanie angażowało - gradacja trudności w obszarze wypowiedzi pisemnych w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
  • 07
    Metoda Design Thinking - praca ze słownikiem jako przykład zupełnie innego podejścia do niepopularnego już dziś materiału edukacyjnego LEKCJA + PODCAST
    Metoda Design Thinking - praca ze słownikiem jako przykład zupełnie innego podejścia do niepopularnego już dziś materiału edukacyjnego LEKCJA + PODCAST
  • 08
    Jak ułatwić uczniom rozumienie gramatyki LEKCJA + PODCAST
    Jak ułatwić uczniom rozumienie gramatyki LEKCJA + PODCAST
  • 09
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Ukończyłam Uniwersytet Śląski w Katowicach oraz Szkołę Wyższą im. Bogdana Jańskiego w Warszawie.

Swoją przygodę z nauczaniem przedszkolaków, dzieci w wieku szkolnym oraz nastolatków rozpoczęłam w 2001 roku. Jestem lektorem języka angielskiego oraz języka niemieckiego, nauczycielem wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego.

Jestem także certyfikowanym nauczycielem nauczania dzieci języka angielskiego metodą Helen Doron oraz certyfikowanym nauczycielem pedagogiki Marii Montessori.

Jestem autorką tekstów piosenek anglojęzycznych dla dzieci oraz autorką i współautorką książek do nauczania języka angielskiego. Jestem autorką licznych artykułów do magazynów edukacyjnych oraz parentingowych.

Jestem autorką wielu kursów metodycznych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, wczesnoszkolnego oraz dla lektorów języków obcych. Prowadzę szkolenia dla rad pedagogicznych i nauczycieli w całej Polsce.

Jestem także prelegentem na konferencjach edukacyjnych.

Założyłam blog edukacyjny mamametodyk.pl , na którym dzielę się swoim doświadczeniem także z rodzicami dzieci w różnym wieku.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Patent na porywające lekcje języka angielskiego w grupach uczniów starszych gdzie czytanie i pisanie jest opanowane"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie