Patent na porywające lekcje języka angielskiego w grupach uczniów starszych gdzie czytanie i pisanie jest opanowane
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli języka angielskiego, którzy nauczają najmłodszych uczniów szkoły podstawowej czyli klasy I-III oraz starszych uczniów szkoły podstawowej czyli klasy IV-VIII. W trakcie kursu otrzymasz praktyczne propozycje zabaw językowych, dzięki którym usprawnisz cztery najważniejsze umiejętności językowe swoich uczniów: rozumienie ze słuchu, mówienie, czytanie i pisanie - odpowiednio do poziomu i umiejętności językowych dzieci. Podczas kursu otrzymasz także pomysły na skuteczne nauczanie struktur gramatycznych.
Czego się nauczę?
W trakcie kursu dowiesz się w jaki sposób pomóc uczniom osłuchiwać się z językiem angielskim. Dowiesz się w jaki sposób i jakimi technikami angażować uczniów do konwersacji i co działa na pewno, żeby uczniowie zaczęli mówić czyli "produkować język". Zapoznasz się z fenomenem czytania globalnego i zrozumiesz dlaczego w ten sposób naucza się czytać uczniów młodszych. Zapoznasz się z regułami, które ułatwią Twoim starszym uczniom prawidłowe czytanie w języku angielskim. Przekonasz się, że wszystkie struktury gramatyczne mogą być nauczane w taki sposób, aby to uczeń samodzielnie odkrył regułę, którą rządzi się dane zagadnienie gramatyczne. Dowiesz się jak sprawić, aby czytanie i pisanie w języku angielskim było dla uczniów interesujące. Dowiesz się także jak pracować kreatywnie z klasą, kiedy musicie wykorzystać znane wszystkim pomoce edukacyjne, nadając im "nowe życie" dzięki metodzie Design Thinking.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Kurs zawiera kilka między-testów oraz podsumowujący test końcowy, abyś mógł systematycznie sprawdzać swój poziom wiedzy i usystematyzować informacje. Każda lekcja zawiera gotowe do wykorzystania pomysły, które pomogą Twoim uczniom ćwiczyć wszystkie cztery sprawności językowe.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Twój cel na zajęciach językowych - czyli cztery sprawności językowe, które muszą opanować uczniowie LEKCJA + PODCASTTwój cel na zajęciach językowych - czyli cztery sprawności językowe, które muszą opanować uczniowie LEKCJA + PODCAST
-
03Słyszę, a w końcu słucham - moc osłuchiwania się z językiem. Ćwiczenia na rozumienie ze słuchu LEKCJA + PODCASTSłyszę, a w końcu słucham - moc osłuchiwania się z językiem. Ćwiczenia na rozumienie ze słuchu LEKCJA + PODCAST
-
04Konwersujemy - wiedza bierna, pełnozdaniowość, dryl językowy oraz language chunks, czyli przyswajanie "kawałków języka" LEKCJA + PODCASTKonwersujemy - wiedza bierna, pełnozdaniowość, dryl językowy oraz language chunks, czyli przyswajanie "kawałków języka" LEKCJA + PODCAST
-
05Czytanie globalne. Co pomoże uczniowi starszemu czytać poprawnie- reguły w języku angielskim LEKCJA + PODCASTCzytanie globalne. Co pomoże uczniowi starszemu czytać poprawnie- reguły w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
-
06Co zrobić aby pisanie angażowało - gradacja trudności w obszarze wypowiedzi pisemnych w języku angielskim LEKCJA + PODCASTCo zrobić aby pisanie angażowało - gradacja trudności w obszarze wypowiedzi pisemnych w języku angielskim LEKCJA + PODCAST
-
07Metoda Design Thinking - praca ze słownikiem jako przykład zupełnie innego podejścia do niepopularnego już dziś materiału edukacyjnego LEKCJA + PODCASTMetoda Design Thinking - praca ze słownikiem jako przykład zupełnie innego podejścia do niepopularnego już dziś materiału edukacyjnego LEKCJA + PODCAST
-
08Jak ułatwić uczniom rozumienie gramatyki LEKCJA + PODCASTJak ułatwić uczniom rozumienie gramatyki LEKCJA + PODCAST
-
09PodsumowaniePodsumowanie
Ukończyłam Uniwersytet Śląski w Katowicach oraz Szkołę Wyższą im. Bogdana Jańskiego w Warszawie.
Swoją przygodę z nauczaniem przedszkolaków, dzieci w wieku szkolnym oraz nastolatków rozpoczęłam w 2001 roku. Jestem lektorem języka angielskiego oraz języka niemieckiego, nauczycielem wychowania przedszkolnego oraz wczesnoszkolnego.
Jestem także certyfikowanym nauczycielem nauczania dzieci języka angielskiego metodą Helen Doron oraz certyfikowanym nauczycielem pedagogiki Marii Montessori.
Jestem autorką tekstów piosenek anglojęzycznych dla dzieci oraz autorką i współautorką książek do nauczania języka angielskiego. Jestem autorką licznych artykułów do magazynów edukacyjnych oraz parentingowych.
Jestem autorką wielu kursów metodycznych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, wczesnoszkolnego oraz dla lektorów języków obcych. Prowadzę szkolenia dla rad pedagogicznych i nauczycieli w całej Polsce.
Jestem także prelegentem na konferencjach edukacyjnych.
Założyłam blog edukacyjny mamametodyk.pl , na którym dzielę się swoim doświadczeniem także z rodzicami dzieci w różnym wieku.


