Tytuł szkolenia

Rozwijanie umiejętności pracy metodami aktywnymi

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
39.00 zł
Monika Andrulewicz
Autor szkolenia Monika Andrulewicz
nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

"5 za 3"
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Monika Andrulewicz
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Książka i tablica przestały wystarczać w dzisiejszej szkole. Nie zawsze też prezentacja multimedialna odda to, co chcemy, jako nauczyciele przekazać. Jeśli widzisz, że szkole potrzeba zmiany metod, jeśli dostrzegasz, że uczniowie powinni pracować inaczej, a nauczyciel nie jest już wykładowcą, a przewodnikiem i mentorem – to jest to kurs dla Ciebie.

 

Czego się nauczę?

W trakcie kursu poznasz te metody, które najlepiej sprawdzą się na Twoich lekcjach. Zrozumiesz, dlaczego warto nimi pracować i jak przygotować się do wyboru konkretnej metody. Poznasz metody znane i te trochę zapomniane, które z pewnością warto odświeżyć i wprowadzić do szkoły.

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z przedstawienia metod, wytłumaczenia każdej z nich i praktycznego zastosowania na lekcjach. Przedstawione metody dobrane są tak, by mógł z nich skorzystać nauczyciel uczący w różnych szkołach, na każdym szczeblu edukacji.

Ćwiczenia podane w kursie nie tylko systematyzują wiedzę, ale także pozwalają na zastanowienie się nad wyborem konkretnej metody.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Dlaczego metody aktywizujące?
    Dlaczego metody aktywizujące?
  • 03
    Ogólny podział metod aktywizujących
    Ogólny podział metod aktywizujących
  • 04
    Szczegółowy podział metod
    Szczegółowy podział metod
  • 05
    Zanim wybierzesz metodę
    Zanim wybierzesz metodę
  • 06
    Cele lekcji
    Cele lekcji
  • 07
    Wybór metody
    Wybór metody
  • 08
    Metody aktywizujące w przedszkolu
    Metody aktywizujące w przedszkolu
  • 09
    Metoda Montesorii
    Metoda Montesorii
  • 10
    Dyskusja
    Dyskusja
  • 11
    Dyskusja panelowa
    Dyskusja panelowa
  • 12
    Dyskusja plenarna
    Dyskusja plenarna
  • 13
    Dyskusja nieformalna
    Dyskusja nieformalna
  • 14
    Akwarium
    Akwarium
  • 15
    Dyskusja sokratejska
    Dyskusja sokratejska
  • 16
    Dyskusja punktowana
    Dyskusja punktowana
  • 17
    Debata „za i przeciw”
    Debata „za i przeciw”
  • 18
    Tabela decyzyjna
    Tabela decyzyjna
  • 19
    Burza mózgów
    Burza mózgów
  • 20
    Metaplan
    Metaplan
  • 21
    Śniegowa kula
    Śniegowa kula
  • 22
    Metody aktywnego opisu – notatki
    Metody aktywnego opisu – notatki
  • 23
    Metoda Cornella
    Metoda Cornella
  • 24
    Metoda hierarchiczna
    Metoda hierarchiczna
  • 25
    Mapa Myśli
    Mapa Myśli
  • 26
    Korzyści z posługiwania się Mapami Myśli:
    Korzyści z posługiwania się Mapami Myśli:
  • 27
    Drzewko decyzyjne
    Drzewko decyzyjne
  • 28
    Metoda przypadków
    Metoda przypadków
  • 29
    Gry symulacyjne i decyzyjne
    Gry symulacyjne i decyzyjne
  • 30
    Gry psychologiczne
    Gry psychologiczne
  • 31
    Gry dydaktyczne – Domino
    Gry dydaktyczne – Domino
  • 32
    Graffiti
    Graffiti
  • 33
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"

Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.

Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.

Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Rozwijanie umiejętności pracy metodami aktywnymi"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie