Tytuł szkolenia

Teatr wyobraźni – drama i gry fabularne wspierające inteligencję emocjonalną ucznia

Cena regularna
69.00 zł
Mateusz Chmielewski
Autor szkolenia Mateusz Chmielewski
Trener, edukator, wychowawca. Działacz sektora pozarządowego, na co dzień członek zespołu prywatnego liceum ogólnokształcącego.

Trener, edukator, wychowawca. Działacz sektora pozarządowego, na co dzień członek zespołu prywatnego liceum ogólnokształcącego.

Webinar
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Mateusz Chmielewski
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla każdego nauczyciela, który choć raz zadał sobie pytanie o to, jak może wspierać rozwój inteligencji emocjonalnej uczniów.
  • Dla nauczyciela, który nie wie czym są RPG i LARP, a chciałby wiedzieć.
  • Także dla tego nauczyciela, który wie, ale zastanawiał się jak można wykorzystać je w pracy edukacyjnej.

 

Czego się nauczę?

Dowiesz się czym jest inteligencja emocjonalna i w jaki sposób uczniowie mogą ją rozwijać. Poznasz też główne zasady pracy metodą dramy stosowanej, dowiesz się czym są gry RPG i LARP oraz jak wykorzystać formy oparte na odgrywaniu roli do wspierania rozwoju uczniów.

 

Co znajduje się w kursie?

W pierwszej części kursu omówione zostało zagadnienie inteligencji emocjonalnej – czym jest, za co odpowiada, jak się kształtuje. W kolejnych trzech częściach omówione zostały metoda dramy stosowanej, gry fabularne RPG oraz LARP. Każda z części została wzbogacona o konkretne propozycje zastosowań danego narzędzia w pracy szkolnej.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    WEBINAR: Drama i gry fabularne wspierające inteligencję emocjonalną ucznia
    WEBINAR: Drama i gry fabularne wspierające inteligencję emocjonalną ucznia
  • 03
    Inteligencja emocjonalna
    Inteligencja emocjonalna
  • 04
    Metoda dramy stosowanej
    Metoda dramy stosowanej
  • 05
    Drama a teatr
    Drama a teatr
  • 06
    Karta roli
    Karta roli
  • 07
    Stymulatory
    Stymulatory
  • 08
    Inne techniki dramowe
    Inne techniki dramowe
  • 09
    Zastosowanie dramy – przykładowy scenariusz
    Zastosowanie dramy – przykładowy scenariusz
  • 10
    RPG, gry wyobraźni
    RPG, gry wyobraźni
  • 11
    Jaką wartość edukacyjną mogą mieć gry RPG?
    Jaką wartość edukacyjną mogą mieć gry RPG?
  • 12
    Jak wykorzystać RPG w pracy edukacyjnej?
    Jak wykorzystać RPG w pracy edukacyjnej?
  • 13
    Przykłady użycia RPG w pracy edukacyjnej
    Przykłady użycia RPG w pracy edukacyjnej
  • 14
    Wskazówki i triki dla mistrzów gry
    Wskazówki i triki dla mistrzów gry
  • 15
    LARP
    LARP
  • 16
    Zakończenie
    Zakończenie
  • 17
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem wieloletnim działaczem pozarządowym, wychowawcą, trenerem i edukatorem.

W swoim dorobku mam ponad 2000 godzin przeprowadzonych warsztatów wzmacniających kompetencje cyfrowe i medialne, kompetencje liderskie i pedagogiczne oraz kilkanaście skoordynowanych projektów realizowanych we współpracy z różnymi partnerami społecznymi, publicznymi i biznesowymi m.in. Google, Pekao SA, Uniwersytet SWPS, Nationale Nederlanden.

Od 10 lat pracuję wychowawczo z młodzieżą z różnym wieku, od 4 lat szkolę wychowawców i nauczycieli.

 

Rozwijałem kompetencje cyfrowe i medialne nauczycieli jako mentor projektu Kod do Przyszłości Fundacji Rozwoju Edukacji Elektronicznej w programie Polska Cyfrowa. Współtworzyłem ofertę edukacyjną Centralnego Domu Technologii w Warszawie. Tworzyłem materiały edukacyjne i scenariusze zajęć dla Photon Enterteinment i Fundacji Girls Code Fun, dla której podopiecznych prowadzę naukę programowania.

Czynnie angażuje się w rozwój ruchu harcerskiego jako wychowawca-harcmistrz, członek władz wojewódzkich i instruktor zespołu metodyków przy zarządzie krajowym ZHP. Prowadziłem młodzieżowe obozy pod namiotami i górskie wyprawy zagraniczne. Zgłębiam i praktykuję w pracy edukacyjnej aktywne formy wychowania przez przygodę.

Na co dzień pracuję jako pedagog w prywatnym liceum ogólnokształcącym, w którym prowadzę zajęcia STEAM, warsztaty psychorozwojowe i koordynuję projekty związane z kształtowaniem kompetencji XXI wieku.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Teatr wyobraźni – drama i gry fabularne wspierające inteligencję emocjonalną ucznia"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie