Tytuł szkolenia

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Cena regularna
45.00 zł
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Autor szkolenia Aleksandra Kubala - Kulpińska
Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs dedykowany jest głównie terapeutom pedagogicznym, ale również każdy nauczyciel, wychowawca, pedagog, psycholog, specjalista znajdzie w nim sporą dawkę wiedzy na temat wdrażania TIK w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

 

Czego się nauczę?

  • Uporządkujesz swoją wiedzę dotyczącą specjalnych potrzeb edukacyjnych
  • Dowiesz się dlaczego warto pracować z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
  • Poznasz przykłady wykorzystania TIK w zależności od potrzeb ucznia
  • Dowiesz się jak indywidualizować pracę z uczniem
  • Poznasz ucznia z pokolenia Z
  • Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące korzystania z technologii w czasie zajęć
  • Dowiesz się z jakich aplikacji warto korzystać

 

Co znajduje się w kursie?

  • Linki do zasobów internetowych
  • Multimedia
  • Przykłady aplikacji wraz z opisem
  • Pytania mające na celu rozwój samoświadomości i autorefleksji

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Czym są specjalne potrzeby edukacyjne ucznia
    Czym są specjalne potrzeby edukacyjne ucznia
  • 03
    Uczniowie z niepełnosprawnością
    Uczniowie z niepełnosprawnością
  • 04
    Uczeń niedostosowany społecznie lub zagrożony społecznym niedostosowaniem
    Uczeń niedostosowany społecznie lub zagrożony społecznym niedostosowaniem
  • 05
    Uczeń z zaburzeniami zachowania lub emocji
    Uczeń z zaburzeniami zachowania lub emocji
  • 06
    Uczeń szczególnie uzdolniony
    Uczeń szczególnie uzdolniony
  • 07
    Uczeń mający specyficzne trudności w uczeniu się
    Uczeń mający specyficzne trudności w uczeniu się
  • 08
    Uczeń mający deficyty kompetencji i, lub zaburzenia sprawności językowych
    Uczeń mający deficyty kompetencji i, lub zaburzenia sprawności językowych
  • 09
    Uczeń przewlekle chory
    Uczeń przewlekle chory
  • 10
    Uczeń będący w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej i skazany na niepowodzenia edukacyjne
    Uczeń będący w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej i skazany na niepowodzenia edukacyjne
  • 11
    Uczeń zaniedbany środowiskowo w związku z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego i kontaktami środowiskowymi
    Uczeń zaniedbany środowiskowo w związku z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego i kontaktami środowiskowymi
  • 12
    Uczeń odmienny kulturowo oraz pobierający wcześniej naukę za granicą
    Uczeń odmienny kulturowo oraz pobierający wcześniej naukę za granicą
  • 13
    Istota wykorzystania TIK w terapii
    Istota wykorzystania TIK w terapii
  • 14
    Uczeń z pokolenia Z
    Uczeń z pokolenia Z
  • 15
    TIK w terapii
    TIK w terapii
  • 16
    Rola TIK w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    Rola TIK w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • 17
    Wskazówki dla nauczyciela pracującego z wykorzystaniem TIK
    Wskazówki dla nauczyciela pracującego z wykorzystaniem TIK
  • 18
    Jak można wykorzystać TIK
    Jak można wykorzystać TIK
  • 19
    Celowość stosowania TIK
    Celowość stosowania TIK
  • 20
    W jaki sposób dokonać trafnego wyboru odpowiedniego narzędzia, aplikacji, programu
    W jaki sposób dokonać trafnego wyboru odpowiedniego narzędzia, aplikacji, programu
  • 21
    Stopniowanie trudności
    Stopniowanie trudności
  • 22
    Bezpieczeństwo i higiena pracy
    Bezpieczeństwo i higiena pracy
  • 23
    Rekomendacje
    Rekomendacje
  • 24
    TIK ponad wszystko?
    TIK ponad wszystko?
  • 25
    W jaki sposób indywidualizować pracę z dzieckiem mającym specjalne potrzeby edukacyjne
    W jaki sposób indywidualizować pracę z dzieckiem mającym specjalne potrzeby edukacyjne
  • 26
    Prowadzenie lekcji na kilku poziomach
    Prowadzenie lekcji na kilku poziomach
  • 27
    Czas i polecenie
    Czas i polecenie
  • 28
    Aktywizujące metody pracy
    Aktywizujące metody pracy
  • 29
    Kontrola
    Kontrola
  • 30
    Ocena
    Ocena
  • 31
    Inne zalecenia podczas zajęć grupowych
    Inne zalecenia podczas zajęć grupowych
  • 32
    Aplikacje mobilne, programy, serwisy do wykorzystania podczas zajęć z uczniem mającym specjalne potrzeby edukacyjne
    Aplikacje mobilne, programy, serwisy do wykorzystania podczas zajęć z uczniem mającym specjalne potrzeby edukacyjne
  • 33
    Aplikacje wykorzystywane w ramach rozwijania twórczego potencjału uczniów
    Aplikacje wykorzystywane w ramach rozwijania twórczego potencjału uczniów
  • 34
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie