Tytuł szkolenia

Wychować ucznia – co to znaczy? Wychowawcza rola szkoły

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
39.00 zł
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Autor szkolenia Aleksandra Kubala - Kulpińska
Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

"5 za 3"
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest dedykowany nauczycielom, wychowawcom, kadrze kierowniczej, a nawet rodzicom i pracownikom niepedagogicznym, którzy należą do szkolnej społeczności

 

Czego się nauczę?

  • Poznasz definicje wychowania
  • Dowiesz się jaka jest wychowawcza rola szkoły i na czym polega szkolna działalność wychowawcza
  • Dowiesz się jak kształtować pożądane postawy uczniów
  • Poznasz podstawowe zagadnienia związane z wartościami w edukacji
  • Dowiesz się dlaczego uczniowie przejawiają zachowania niepożądane, a także jak sobie radzić trudnych sytuacjach
  • Poznasz sposoby rozwijania motywacji wewnętrznej
  • Dowiesz się dlaczego chroniczny stres jest niebezpieczny
  • Poznasz zasady i etapy tworzenia programu wychowawczo – profilaktycznego

 

 

Co znajduje się w kursie?

  • Gotowe narzędzia
  • Przykłady ćwiczeń,
  • Pytania mające na celu autorefleksję
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Czym jest wychowanie
    Czym jest wychowanie
  • 03
    Cechy wychowania
    Cechy wychowania
  • 04
    Wartości w wychowaniu
    Wartości w wychowaniu
  • 05
    Ćwiczenie
    Ćwiczenie
  • 06
    Wychowawcza rola szkoły
    Wychowawcza rola szkoły
  • 07
    Rola nauczyciela w wychowaniu
    Rola nauczyciela w wychowaniu
  • 08
    Rola grupy rówieśniczej w wychowaniu
    Rola grupy rówieśniczej w wychowaniu
  • 09
    Szkolna działalność wychowawcza
    Szkolna działalność wychowawcza
  • 10
    Wolontariat w wychowaniu
    Wolontariat w wychowaniu
  • 11
    Jak kształtować pożądane postawy
    Jak kształtować pożądane postawy
  • 12
    Zasady dotyczące kształtowania pożądanych postaw wśród uczniów
    Zasady dotyczące kształtowania pożądanych postaw wśród uczniów
  • 13
    Nauczyciel wzorem
    Nauczyciel wzorem
  • 14
    Postawy a sylwetka ucznia
    Postawy a sylwetka ucznia
  • 15
    Wartość - wartości nie jest równa
    Wartość - wartości nie jest równa
  • 16
    Praktyczne działanie
    Praktyczne działanie
  • 17
    Dlaczego uczniowie przejawiają zachowania niepożądane
    Dlaczego uczniowie przejawiają zachowania niepożądane
  • 18
    Chroniczny stres jako źródło zachowań niepożądanych
    Chroniczny stres jako źródło zachowań niepożądanych
  • 19
    Tryb uciekaj albo walcz
    Tryb uciekaj albo walcz
  • 20
    Innowacyjne sposoby radzenia sobie z tradycyjnymi problemami
    Innowacyjne sposoby radzenia sobie z tradycyjnymi problemami
  • 21
    Granice i konsekwencja w pracy nauczyciela
    Granice i konsekwencja w pracy nauczyciela
  • 22
    Pomocna motywacja wewnętrzna
    Pomocna motywacja wewnętrzna
  • 23
    Co zatem możesz zrobić by rozwijać motywację wewnętrzną
    Co zatem możesz zrobić by rozwijać motywację wewnętrzną
  • 24
    Program wychowawczo profilaktyczny
    Program wychowawczo profilaktyczny
  • 25
    Razem możemy więcej
    Razem możemy więcej
  • 26
    Przykłady narzędzia
    Przykłady narzędzia
  • 27
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Wychować ucznia – co to znaczy? Wychowawcza rola szkoły"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie