Tytuł szkolenia

Dyscyplina w trudnej klasie

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "6 za 3"
0.00 zł
Monika Andrulewicz
Autor szkolenia Monika Andrulewicz
nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

nauczycielka języka polskiego, trenerka rad pedagogicznych, trenerka technik pamięci, storytellerka

"6 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Monika Andrulewicz
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Masz problemy z dyscypliną w klasie? Chcesz wpływać na uczniów zwanych trudnymi i umieć reagować na nich odpowiednio? Jeśli tak – jest to kurs dla Ciebie. Przeznaczony jest on dla wszystkich nauczycieli, którzy chcą, by atmosfera w klasie była bardzo dobra i nie psuł ich żaden uczeń, sprawiający problemy.

 

Czego się nauczę?

Nauczysz się postępowania z uczniami sprawiającymi problemy wychowawcze, dowiesz się, jakie formy oddziaływania na nich są najskuteczniejsze i jakie metody wybrać i dopasować do poszczególnych uczniów i zespołu klasowego.  

 

Co znajduje się w kursie?

Kurs pokazuje konkretne metody działania i postępowania z uczniem trudnym i z klasą sprawiającą problemy, daje gotowe rozwiązania, ale także miejsce na zastanowienie i przemyślenie tego, co czeka nas w szkole.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Utrzymanie dyscypliny w klasie
    Utrzymanie dyscypliny w klasie
  • 03
    Kwestionariusz samooceny
    Kwestionariusz samooceny
  • 04
    Przyczyny problemów z dyscypliną i cele niewłaściwego zachowania
    Przyczyny problemów z dyscypliną i cele niewłaściwego zachowania
  • 05
    Poszukiwanie uwagi
    Poszukiwanie uwagi
  • 06
    Walka o władzę
    Walka o władzę
  • 07
    Zemsta
    Zemsta
  • 08
    Bezradność
    Bezradność
  • 09
    Zaspokojenie potrzeb
    Zaspokojenie potrzeb
  • 10
    Zaburzenie zachowania
    Zaburzenie zachowania
  • 11
    Uwarunkowania zaburzonych zachowań dziecka
    Uwarunkowania zaburzonych zachowań dziecka
  • 12
    Doświadczenia korygujące
    Doświadczenia korygujące
  • 13
    Zachowania trudne a zaburzone
    Zachowania trudne a zaburzone
  • 14
    Uczestnicy zespołu budującego strategię
    Uczestnicy zespołu budującego strategię
  • 15
    Analiza przypadku
    Analiza przypadku
  • 16
    Pamiętaj
    Pamiętaj
  • 17
    Nauczyciel jako lider
    Nauczyciel jako lider
  • 18
    Szkolny system dyscyplinarny
    Szkolny system dyscyplinarny
  • 19
    Otoczenie ma znaczenie
    Otoczenie ma znaczenie
  • 20
    Hałas. Oświetlenie. Temperatura
    Hałas. Oświetlenie. Temperatura
  • 21
    Wystrój klasy. Pomoce naukowe
    Wystrój klasy. Pomoce naukowe
  • 22
    Rozmieszczenie przestrzenne (ławki, ciągi komunikacyjne nauczyciela)
    Rozmieszczenie przestrzenne (ławki, ciągi komunikacyjne nauczyciela)
  • 23
    Rozmieszczenie uczniów w klasie
    Rozmieszczenie uczniów w klasie
  • 24
    Przygotowanie do zajęć
    Przygotowanie do zajęć
  • 25
    Pięciostopniowa procedura uczenia zachowania się uczniów
    Pięciostopniowa procedura uczenia zachowania się uczniów
  • 26
    Zaobserwuj siebie
    Zaobserwuj siebie
  • 27
    Uśmiech
    Uśmiech
  • 28
    Osiem modeli stosowania podejścia do dyscypliny w szkole
    Osiem modeli stosowania podejścia do dyscypliny w szkole
  • 29
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"

Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.

Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.

Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Dyscyplina w trudnej klasie"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie