Tytuł szkolenia

W co grają uczniowie?

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
0.00 zł
Eliza Krzak
Autor szkolenia Eliza Krzak
psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

"5 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Eliza Krzak
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Jesteś nauczycielką/em. Pracujesz z uczniami codziennie. Chcesz być dla nich kimś ważnym i najlepiej jak potrafisz przekazywać swoją wiedzę. Możliwe, że często czujesz się przez nich niezrozumiany. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje.

W takim razie ten kurs jest dla Ciebie.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu dowiesz się jakie Gry stosują uczniowie, by osiągnąć swoje cele. Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do zatrzymywania Gier. Otrzymasz też przykłady rozwiązywania sytuacji z Grą w tle w kontakcie z uczniami.

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z 3 rozdziałów poprzedzonych wprowadzeniem do tematyki Gier.

Dowiesz się w nich w jakie Gry możesz być wciągany przez swoich uczniów. Ale poznasz również sposoby na zatrzymanie tych Gier.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Wszyscy wchodzimy w różnego rodzaju Gry. Umiejętność ich rozpoznawania jest dlatego ważną umiejętnością. I może również przydać się poza szkołą.

W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z kursem Metody rozwiązywania konfliktów w szkole, który będzie niejako wprowadzeniem do tego szkolenia

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Krótko o analizie transakcyjnej
    Krótko o analizie transakcyjnej
  • 03
    Krótko o analizie transakcyjnej
    Krótko o analizie transakcyjnej
  • 04
    Przyczyny podejmowania gier
    Przyczyny podejmowania gier
  • 05
    Rodzaje gier wg Ken'a Ernst'a
    Rodzaje gier wg Ken'a Ernst'a
  • 06
    Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?
    Jak rozpoznać, że zostałeś wciągnięty w grę z uczniem?
  • 07
    Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?
    Co możesz zrobić, by ją zatrzymać?
  • 08
    Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?
    Co znaczy „zdestabilizuj”, „sprowokuj kryzys”?
  • 09
    Zasady wszystkich gier
    Zasady wszystkich gier
  • 10
    Dialog
    Dialog
  • 11
    Rodzaje reakcji nauczyciela
    Rodzaje reakcji nauczyciela
  • 12
    Nauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwy
    Nauczyciel płaczliwy, nauczyciel kłótliwy
  • 13
    Nauczyciel męczennik
    Nauczyciel męczennik
  • 14
    Nauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwy
    Nauczyciel niecierpliwy, nauczyciel bojaźliwy
  • 15
    Gry zakłócające spokój
    Gry zakłócające spokój
  • 16
    Gry przerywające tok lekcji
    Gry przerywające tok lekcji
  • 17
    Drażliwy
    Drażliwy
  • 18
    Głupi
    Głupi
  • 19
    Błazen
    Błazen
  • 20
    Niezdara
    Niezdara
  • 21
    Zmuś mnie
    Zmuś mnie
  • 22
    Podsumowanie
    Podsumowanie
  • 23
    Gry typu przestępczego
    Gry typu przestępczego
  • 24
    Policjanci i złodzieje
    Policjanci i złodzieje
  • 25
    Chcę być wyrzucony
    Chcę być wyrzucony
  • 26
    Wskazówki dla lepszego zrozumienia problemu
    Wskazówki dla lepszego zrozumienia problemu
  • 27
    9 stanów ego (na podstawie K. Ernsta)
    9 stanów ego (na podstawie K. Ernsta)
  • 28
    Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.
    Gry upokarzające. Jak reagować na demonstrowanie przewagi psychologicznej.
  • 29
    Wada
    Wada
  • 30
    Podsumowanie
    Podsumowanie
  • 31
    Protest
    Protest
  • 32
    Ubóstwo
    Ubóstwo
  • 33
    Dlaczego Ty nie – tak, ale…
    Dlaczego Ty nie – tak, ale…
  • 34
    Spóźniony referat, drewniana noga
    Spóźniony referat, drewniana noga
  • 35
    Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?
    Gry kusicielskie. Jak odpowiadać wyrafinowanym graczom?
  • 36
    Odmiana – zastawianie pułapki.
    Odmiana – zastawianie pułapki.
  • 37
    Panna Muffet
    Panna Muffet
  • 38
    Niech mają za swoje
    Niech mają za swoje
  • 39
    Wyniosły i dumny
    Wyniosły i dumny
  • 40
    Zrób coś dla mnie
    Zrób coś dla mnie
  • 41
    Pończocha
    Pończocha
  • 42
    Gwałt
    Gwałt

Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.

Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.

Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.

Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"W co grają uczniowie?"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie