Tytuł szkolenia

Jak mówić, żeby uczniowie nas słuchali? Jak słuchać, żeby uczniowie do nas mówili?

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "5 za 3"
39.00 zł
Eliza Krzak
Autor szkolenia Eliza Krzak
psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

psychoterapeuta, trener, specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pedagog, pracownik socjalny.

"5 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Eliza Krzak
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich nauczycieli chcących poprawić swoją komunikację z uczniami. I dzięki temu bardziej zrozumieć ich zachowania. A przede wszystkim po to by: nauczyć się akceptować różne stany emocjonalne i uczuciowe uczniów, umiejętnie motywować ich do nowych wyzwań czy zmiany zachowania, w sposób właściwy stosować pochwały i poznać sposoby na rozmowy z nastolatkami o trudnych tematach.

Czego się nauczę?

W trakcie kursu dowiesz się, doświadczając na sobie, co odczuwają i jakie uczucia towarzyszą uczniom w sytuacjach, kiedy komunikacja ze strony dorosłych jest z pozycji wyższości. I jednocześnie dowiesz, w jaki sposób możesz zmienić swój sposób komunikacji, by była ona z pozycji szacunku i akceptacji.

Te sposoby przydają się Wam również w kontaktach poza szkołą.

Co znajduje się w kursie?

Kurs składa się z kilku rozdziałów poprzedzonych wprowadzeniem.

Opisane są w nich możliwe sposoby reagowania, prowadzenia rozmów z uczniami w zależności od omawianego problemu: akceptacja uczuć, motywowanie do podejmowania własnych decyzji, czy stosować kary, jak chwalić i jak poruszać trudne tematy.

Dowiecie się też, że sposób komunikacji ma ogromny wpływ na budowane relacje z uczniami. Dość często uczniowie spotykają się jeszcze z poczuciem braku zrozumienia i szacunku do ich uczuć, emocji i potrzeb ze strony dorosłych co sprawia, że odsuwają się od nich.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Pomoc w radzeniu sobie z własnymi uczuciami
    Pomoc w radzeniu sobie z własnymi uczuciami
  • 03
    Ćwiczenie
    Ćwiczenie
  • 04
    Jak pomagać uczniowi w radzeniu sobie z własnymi emocjami
    Jak pomagać uczniowi w radzeniu sobie z własnymi emocjami
  • 05
    Ćwiczenie
    Ćwiczenie
  • 06
    Rady
    Rady
  • 07
    Motywowanie uczniów do współpracy
    Motywowanie uczniów do współpracy
  • 08
    Ćwiczenie - nagrania
    Ćwiczenie - nagrania
  • 09
    Sposoby na zachęcenie ucznia do współpracy
    Sposoby na zachęcenie ucznia do współpracy
  • 10
    Rady
    Rady
  • 11
    Ku samodzielności uczniów
    Ku samodzielności uczniów
  • 12
    Jak zachęcać uczniów do samodzielności - przykłady
    Jak zachęcać uczniów do samodzielności - przykłady
  • 13
    Karać czy nie karać. A co z pochwałą?
    Karać czy nie karać. A co z pochwałą?
  • 14
    Czym zastąpić karanie - przykłady
    Czym zastąpić karanie - przykłady
  • 15
    Rady
    Rady
  • 16
    Pochwały - przykłady
    Pochwały - przykłady
  • 17
    Ćwiczenie
    Ćwiczenie
  • 18
    A co z nastolatkami?
    A co z nastolatkami?
  • 19
    Zakończenie
    Zakończenie

Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.

Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.

Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.

Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Jak mówić, żeby uczniowie nas słuchali? Jak słuchać, żeby uczniowie do nas mówili?"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie