Tytuł szkolenia

Dialog motywujący w pracy z dzieckiem i uczniem

Cena regularna
69.00 zł
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Autor szkolenia Aleksandra Kubala - Kulpińska
Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Nowość
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest dedykowanym głównie pedagogom szkolnym, ale nie tylko bo i wychowawcy, psychologowie, terapeuci pedagogiczny znajdą w tym materiale coś dla siebie.

Czego się nauczę?

·         Zapoznasz się z najważniejszymi informacjami na temat tego czy jest dialog motywujący

·         Dowiesz się jak wspierać uczniów w drodze do zmiany

·         Poznasz podstawowe zagadnienia dotyczące warunków pracy pedagoga szkolnego

·         Poznasz praktyczne procedury stosowania dialogu motywującego

·         Dowiesz się jaki jest uczeń dokonujący samookaleczania się – na jego przykładzie omówione zostały niektóre ćwiczenia

Co znajduje się w kursie?

·         Gotowe narzędzia

·         Przykłady ćwiczeń do wykorzystania w pracy z uczniem

·         Przykłady ćwiczeń służących samopoznaniu i rozwojowi

·         Narzędzia diagnostyczne

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy

Plan szkolenia

  • 02
    Temat 1: Rola pedagoga w strukturze szkolnej
    Temat 1: Rola pedagoga w strukturze szkolnej
  • 03
    Lekcja 1: Z kart historii
    Lekcja 1: Z kart historii
  • 04
    Lekcja 2: Zadania pedagoga szkolnego
    Lekcja 2: Zadania pedagoga szkolnego
  • 05
    Temat 2: Dialog motywujący w gabinecie pedagoga szkolnego
    Temat 2: Dialog motywujący w gabinecie pedagoga szkolnego
  • 06
    Lekcja 1: Uczniowie dokonujący samouszkodzeń
    Lekcja 1: Uczniowie dokonujący samouszkodzeń
  • 07
    Kryteria diagnostyczne syndromu celowych samouszkodzeń według Jennifer
    Kryteria diagnostyczne syndromu celowych samouszkodzeń według Jennifer
  • 08
    Lekcja 2: Praktyczne wskazówki do pracy na przykładzie ucznia dokonującego samookaleczeń
    Lekcja 2: Praktyczne wskazówki do pracy na przykładzie ucznia dokonującego samookaleczeń
  • 09
    Narzędzia
    Narzędzia
  • 10
    Lekcja 3: Dialog motywujący w problemach wychowawczych
    Lekcja 3: Dialog motywujący w problemach wychowawczych
  • 11
    Lekcja 1: Style komunikacji
    Lekcja 1: Style komunikacji
  • 12
    Lekcja 2: Zasady stosowane w dialogu motywującym
    Lekcja 2: Zasady stosowane w dialogu motywującym
  • 13
    Lekcja 3: Duch dialogu motywującego
    Lekcja 3: Duch dialogu motywującego
  • 14
    Lekcja 4: Cztery procesy w dialogu motywującym
    Lekcja 4: Cztery procesy w dialogu motywującym
  • 15
    Temat 4: Wspierające wiosła w dialogu motywującym
    Temat 4: Wspierające wiosła w dialogu motywującym
  • 16
    Temat 5: Opór w dialogu motywującym
    Temat 5: Opór w dialogu motywującym
  • 17
    Lekcja 1: Ambiwalencja
    Lekcja 1: Ambiwalencja
  • 18
    Temat 6: Zmiana
    Temat 6: Zmiana
  • 19
    Lekcja 1: Sygnały gotowości do zmiany
    Lekcja 1: Sygnały gotowości do zmiany
  • 20
    Lekcja 2: Reagowanie na język zmiany
    Lekcja 2: Reagowanie na język zmiany

Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Dialog motywujący w pracy z dzieckiem i uczniem"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie