Tytuł szkolenia

Innowacyjny WF

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie 7 za 3
0.00 zł
dr Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Autor szkolenia dr Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Nowość
7 za 3
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
2 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla Kogo jest ten kurs?

Kurs może być przeznaczony dla różnych grup osób zainteresowanych nauczaniem wychowania fizycznego. Oto kilka potencjalnych grup, dla których taki kurs może być przydatny:

  • Nauczyciele: Kursy wychowawcy WF mogą być skierowane do nauczycieli wychowania fizycznego, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności i wiedzę w dziedzinie nauczania, programów nauczania, zarządzania klasą, oceniania i innych aspektów pracy wychowawcy.
  • Studenci kierunku wychowanie fizyczne: Kursy te mogą być oferowane w ramach programów studiów dla przyszłych nauczycieli wychowania fizycznego, aby przygotować ich do pracy jako wychowawcy i dostarczyć im niezbędnych umiejętności i narzędzi do efektywnego nauczania.
  • Trenerzy sportowi: Trenerzy sportowi, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i umiejętności w dziedzinie wychowania fizycznego, mogą również skorzystać z kursów dla wychowawców WF. Mogą one obejmować zagadnienia dotyczące planowania treningów, technik nauczania umiejętności sportowych, zdrowia i żywienia, zarządzania drużyną itp.
  • Pracownicy oświaty i animatorzy: Kursy dla wychowawców WF mogą być również skierowane do pracowników oświaty, takich jak pedagodzy, instruktorzy czy animatorzy, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do prowadzenia zajęć wychowania fizycznego w swojej pracy.

Ważne jest, aby kursy dla wychowawców WF były dostosowane do poziomu doświadczenia i potrzeb uczestników, czy to nauczycieli, studentów czy trenerów sportowych. Mogą one obejmować zarówno teorię, jak i praktyczne umiejętności, takie jak planowanie lekcji, prowadzenie ćwiczeń, tworzenie programów nauczania i wspieranie rozwoju fizycznego uczniów.

Czego się nauczę? 

Podczas kursu dowiesz się jak wykorzystać posiadaną wiedzę, narzędzia i pasje aby stworzyć ciekawe, pełne emocji zajęcia wychowania fizycznego dla dzieci i młodzieży.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
2 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 01
    Wstęp
    Wstęp
  • 02
    Czym jest Wychowanie fizyczne w szkole i jak zmieniała się jego historia z czasem
    Czym jest Wychowanie fizyczne w szkole i jak zmieniała się jego historia z czasem
  • 03
    Rola nauczyciela wychowania fizycznego
    Rola nauczyciela wychowania fizycznego
  • 04
    Era zmian – czyli co można zmienić w podejściu do zajęć wychowania fizycznego w szkole
    Era zmian – czyli co można zmienić w podejściu do zajęć wychowania fizycznego w szkole
  • 05
    Zajęcia fizyczne w sali gimnastycznej dla dzieci w wieku szkolnym - Klucz do zdrowia i rozwoju
    Zajęcia fizyczne w sali gimnastycznej dla dzieci w wieku szkolnym - Klucz do zdrowia i rozwoju
  • 06
    Przykłady gier i aktywności na sali gimnastycznej dla dzieci w wieku szkolnym
    Przykłady gier i aktywności na sali gimnastycznej dla dzieci w wieku szkolnym
  • 07
    Pomysły na grę Escape Room w sali gimnastycznej dla nastolatków
    Pomysły na grę Escape Room w sali gimnastycznej dla nastolatków
  • 08
    Zajęcia fizyczne na świeżym powietrzu dla dzieci w wieku szkolnym
    Zajęcia fizyczne na świeżym powietrzu dla dzieci w wieku szkolnym
  • 09
    Przykłady gier dla dzieci w wieku szkolnym, które można zorganizować na świeżym powietrzu
    Przykłady gier dla dzieci w wieku szkolnym, które można zorganizować na świeżym powietrzu
  • 10
    Gry na świeżym powietrzu dla nastolatków
    Gry na świeżym powietrzu dla nastolatków
  • 11
    Geocaching
    Geocaching
  • 12
    Questing
    Questing
  • 13
    Escape room
    Escape room
  • 14
    TUS w praktyce nauczyciela WF
    TUS w praktyce nauczyciela WF
  • 15
    Mindfulness
    Mindfulness
  • 16
    Joga
    Joga

Jestem nauczycielem akademickim, adiunktem, doktorem nauk o zarządzaniu, akredytowanym praktykiem tutoringu, certyfikowanym trenerem minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC); certyfikowanym edukatorem pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli oraz Trenerem Umiejętności Społecznych TUS I oraz II stopnia.

Pomagam rodzicom i nauczycielom budować relacje oparte na miłości, empatii, szacunku i pozytywnej dyscyplinie, które są podstawowymi wartościami podczas długotrwałego procesu wychowania kompetentnych i szczęśliwych dzieci.

Pracuję jako adiunkt, nauczyciel akademicki od 2007 roku; a od 2012 roku wdrażam założenia tutoringu dbając o rozwój i wspierając swoich podopiecznych. Jako potwierdzenie efektów pracy w 2019 roku otrzymałam, podczas VII Gali Środowiska Studenckiego Kukucjusze 2019 AWF Katowice, wyróżnienie w kategorii Złote Serce. Od 2019 roku należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Stworzyłam Akademię Relacji, której celem jest szkolenie rodziców oraz wychowawców żłobków, przedszkoli i szkół – w szeroko rozumianej sztuce nawiązywania komunikacji i budowania relacji. Ponadto od 2021 roku z ramienia AWF Katowice jestem częścią ministerialnego projektu WF z AWF – gdzie odpowiedzialna jestem za przeszkolenie nauczycieli Wychowania Fizycznego z woj. Śląskiego i opolskiego z budowania relacji i wsparcia dla dzieci wracających po nauczaniu zdalnym do szkoły.

Należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Jestem autorką artykułów o wychowaniu i rozwoju w magazynach: “Świat Przedszkolaka” i “Świat Pierwszoklasisty” oraz na portalu Pozytywna Dyscyplina dla rodziców; Pozytywna Dyscyplina w szkole i klasie dla nauczycieli i rodziców dzieci szkolnych- Pogotowie Rodzicielskie; oraz Pomysłowi Rodzice.

Współpracuję z WyEdukowani – Akademią Projektowania Rozwoju; Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym (WOM) w Katowicach oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli (CDN) w Sosnowcu. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli (w tym Rad Pedagogicznych) oraz rodziców zarówno w formie stacjonarnej, online, jak i e-learningowej. Od 2016 roku ma za sobą przeprowadzenie około 500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz od 2020 roku około 600 godzin on-line; ponadto napisałam oraz nagrałam około 10 certyfikowanych kursów dla nauczycieli.

Pozytywna Dyscyplina w sposób bardzo obrazowy i jasny uczy, jak zrozumieć poszczególne zachowania dzieci, tłumaczy je od strony biologicznej jak i psychologicznej. Pozytywna Dyscyplina porządkuje potrzeby dzieci dając równocześnie narzędzia i techniki do ich zaspokajania. Łącząc Pozytywną Dyscyplinę, Minimediacje (bazujące na Porozumieniu bez przemocy, narzędzie do rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi) oraz SELF-REG (czyli obserwacji siebie i dzieci w celu nazywania i lokalizowania stresorów, by nauczyć się radzenia sobie z emocjami w trudnych momentach) podane w formie tutoringu (bazującym na sztuce zadawania pytań i szukaniu rozwiązań - nie dając gotowych odpowiedzi) - stworzyłam efektywny wachlarz narzędzi którymi dzielę się z Rodzicami oraz Wychowawcami, którzy zafascynowani są budowaniem relacji na bazie szacunku i zrozumienia.

Jako mama dwójki dzieci (Nastolatki i Przedszkolaka) i prawie idealna żona sukcesywnie wprowadzam założenia porozumienia bez przemocy do swojego domu. Oczywiście żadna metoda nie rozwiąże raz na zawsze wszystkich problemów – ale otrzymujemy wskazówki, jak budować relacje między rodzicami i dziećmi, (bo niezaspokojone potrzeby są głównym sprawcami tzw „złych” zachowań…)

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Innowacyjny WF"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie