Jak zostać nauczycielem kontraktowym? Awans zawodowy nauczyciela (obowiązuje do 09.2022 r.)
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich nauczycieli stażystów, ubiegających się o stopień awansu na nauczyciela kontraktowego. Jesteś nauczycielem stażystą? Masz zamiar rozpocząć staż i dowiedzieć się, jakie musisz spełniać wymogi? Kończysz staż i chcesz dowiedzieć się więcej? Interesuje Cię prawo oświatowe? Z pewnością znajdziesz w tym kursie sporą dawkę informacji. Kurs przygotowany jest w oparciu o aktualne wytyczne dotyczące awansu zawodowego obowiązujące od 1 września 2019 r. Nie uwzględnia zmian które będą obowiązywać od 1 września 2022 r.
Czego się nauczę?
Nauczysz się zarówno tego, jak pisać plan rozwoju zawodowego, jak i sprawozdanie. Zdobędziesz wiedzę na temat prezentacji, pytań i zleconych przez komisję działań. Przyjrzysz się ciekawym rozwiązaniom. Poznasz tajniki prezentacji i tego, jak odpowiadać przed komisją.
Co znajduje się w kursie?
W kursie znajdziesz nie tylko teorię potrzebną każdemu nauczycielowi stażyście, ale także moc praktyki. Gotowe rozwiązania dotyczące planu rozwoju, sprawozdania i prezentacji. Przykłady pytań zadawanych przez komisję i działań, które nauczyciel podczas rozmowy musi wykonać. Kurs to pigułka wiedzy na temat awansu na nauczyciela stażysty.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Zmiany w przepisach związane z awansem zawodowymZmiany w przepisach związane z awansem zawodowym
-
03Jak odbywa się awans?Jak odbywa się awans?
-
04Twój opiekunTwój opiekun
-
05Plan rozwoju zawodowegoPlan rozwoju zawodowego
-
06Jak krok po kroku przygotować plan rozwoju zawodowego?Jak krok po kroku przygotować plan rozwoju zawodowego?
-
07Plan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty ubiegającego się o uzyskanie stopnia nauczyciela kontraktowegoPlan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty ubiegającego się o uzyskanie stopnia nauczyciela kontraktowego
-
08Termin zakończenia stażuTermin zakończenia stażu
-
09Długość urlopu macierzyńskiegoDługość urlopu macierzyńskiego
-
10STANOWISKO MENSTANOWISKO MEN
-
11Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowegoSprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
-
12SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA STAŻYSTYSPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA STAŻYSTY
-
13Postępowanie kwalifikacyjnePostępowanie kwalifikacyjne
-
14Ocena dorobku zawodowego i komisja kwalifikacyjnaOcena dorobku zawodowego i komisja kwalifikacyjna
-
15Projekt oceny dorobku zawodowegoProjekt oceny dorobku zawodowego
-
16Opinia rady rodzicówOpinia rady rodziców
-
17Pozytywna ocena dorobkuPozytywna ocena dorobku
-
18Złożenie wniosku najpóźniej do końca 2020 r.Złożenie wniosku najpóźniej do końca 2020 r.
-
19Teczka nauczyciela stażystyTeczka nauczyciela stażysty
-
20Nauczyciel stażysta przed komisjąNauczyciel stażysta przed komisją
-
21Formy prezentacjiFormy prezentacji
-
22Taktyki autoprezentacyjneTaktyki autoprezentacyjne
-
23Co przeszkadza dobrej prezentacji ?Co przeszkadza dobrej prezentacji ?
-
24Co sprzyja dobrej autoprezentacji?Co sprzyja dobrej autoprezentacji?
-
25Pytania komisjiPytania komisji
-
26Odpowiedzi nauczycielaOdpowiedzi nauczyciela
-
27Wykonanie zadania z użyciem narzędzi multimedialnychWykonanie zadania z użyciem narzędzi multimedialnych
-
28Aneks w związku z nauczaniem zdalnym wymuszonym pandemią wirusa SARS CoV 2Aneks w związku z nauczaniem zdalnym wymuszonym pandemią wirusa SARS CoV 2
-
29Awans w pytaniach i odpowiedziachAwans w pytaniach i odpowiedziach
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.


