Poczucie własnej wartości - wzmacnianie samooceny uczniów
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla wychowawców, nauczycieli i dyrektorów, którzy są świadomi tego, jak ważna jest samoocena i poczucie własnej wartości i jaki wpływ wywiera ona na życie dorosłego człowieka. Jeśli zatem jesteś pedagogiem, który chce pomóc swoim uczniom i sprawić, by dostrzegali w sobie wspaniałych ludzi – ten kurs jest dla Ciebie. Jest dla Ciebie także wtedy, gdy chcesz przekonać się, jaką niesamowitą przygodą może być dawanie uczniom poczucia, że są wielcy i ważni.
Czego się nauczę?
Kurs uczy, jak uczyć dzieci i młodzież wiary w siebie i własne możliwości. Nauczysz się być dla nich kimś, kto dostrzega ich indywidualizm i wartość. Poznasz metody, dzięki którym Twoi uczniowie podniosą swoją samoocenę i uwierzą we własne siły.
Co znajduje się w kursie?
Kurs składa się z teorii dotyczącej samooceny i wzmacniania własnej wartości i ogromnej dawki praktyki. Znajdują się w nim metody podnoszenia samooceny i gotowe scenariusze zajęć, przygotowane do przeprowadzenia. Prowadzi pedagoga „za rękę” i sprawia, że bez problemu pojmie on mechanizmy rządzące poczuciem własnej wartości.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Budowanie wartości i podnoszenie samoocenyBudowanie wartości i podnoszenie samooceny
-
03Czym zatem jest samoocena?Czym zatem jest samoocena?
-
04Co ma wpływ na poziom naszej samooceny?Co ma wpływ na poziom naszej samooceny?
-
05Typowe przejawy wysokiej i niskiej samoocenyTypowe przejawy wysokiej i niskiej samooceny
-
06Ćwiczenia i technikiĆwiczenia i techniki
-
07Empatia i emocjeEmpatia i emocje
-
08Emocje u dzieciEmocje u dzieci
-
09Baw się !Baw się !
-
10Komunikuj i potwierdzaj uczuciaKomunikuj i potwierdzaj uczucia
-
11ZABAWY POMOCNE W KSZTAŁTOWANIU EMOCJIZABAWY POMOCNE W KSZTAŁTOWANIU EMOCJI
-
12Jak chronimy swoją samoocenę?Jak chronimy swoją samoocenę?
-
13Jak pomóc dziecku w rozwoju adekwatnej samoocenyJak pomóc dziecku w rozwoju adekwatnej samooceny
-
14Czy da się więcej…?Czy da się więcej…?
-
15PodsumowaniePodsumowanie
Jestem absolwentką Filologii Polskiej FUW (1999), Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim (2012), trenerką technik pamięci, autorką ćwiczeń "Mistrz koncentracji"
Nauczycielka na każdym stopniu edukacji, egzaminatorka egzaminu ósmoklasisty i maturalnego, trenerka rad pedagogicznych, storytellerka.
Praktyka w szkole i ciągła obserwacja uczniów sprawiły, że swoją wiedzą postanowiłam podzielić się z nauczycielami i młodzieżą. Od 2007 roku szkolę rady pedagogiczne, specjalizując się w technikach pamięci, koncentracji, metodach aktywizujących. Niezmiernie bliskie jest mi ocenianie kształtujące i wszystko, co wspiera uczniów w ich nauce. Wieloletnia praca z trudną młodzieżą i program profilaktyki "Drogowskaz” mojego autorstwa ułatwiły mi spojrzenie na uczniów potrzebujących pomocy.
Ukończony kurs storytelling sprawił, że kursy opieram na snuciu opowieści i zachęcam do tego także nauczycieli. Moje kursy będą dla Państwa nie tylko sporą dawką wiedzy, ale także dawką dobrego humoru.


