Metody rozwiązywania konfliktów w szkole
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Czy zastanawiałeś/aś się nad powodami występowania konfliktów? Dlaczego są one nieuniknione w codziennym życiu? Chcesz dowiedzieć się jak konstruktywnie i twórczo je rozwiązywać?
Jeśli tak, ten kurs jest dla Ciebie.
Czego się nauczę?
W trakcie kursu poznasz zjawisko konfliktu i czynniki zwiększające jego powstawanie. Dowiesz się w jaki sposób Twoje doświadczenia życiowe i postrzeganie świata wpływa na relacje z innymi ludźmi.
Korzystając z kursu otrzymasz wskazówki co do konstruktywnych metod rozwiązywania konfliktów. Otrzymasz praktyczne przykłady zastosowania zasad prawidłowej komunikacji podczas sytuacji konfliktowych z uczniami.
Co znajduje się w kursie?
Kurs składa się z 4 rozdziałów dotyczących w kolejności: zjawiska konfliktu, analizy transakcyjnej mówiącej o tym jak własne doświadczenia życiowe wpływają na kontakty interpersonalne, stylów reagowania na konflikty oraz metod rozwiązywania konfliktów ze szczególnym uwzględnieniem metod dialogowych.
Dzięki temu Twoje umiejętności interpersonalne będą zwiększały się co realnie wpłynie na poprawę lub utrzymanie dobrych relacji z uczniami.
Co jeszcze warto wiedzieć?
W przygotowaniu jest kurs „W co grają uczniowie?”. Który będzie poszerzeniem zdobytej wiedzy w tym kursie, na który już teraz serdecznie zpraszam.
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02KonfliktyKonflikty
-
04Zaprogramowani do walkiZaprogramowani do walki
-
05Współczesny świat i jego wpływ na stres i konfliktWspółczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
-
06Współczesny świat i jego wpływ na stres i konfliktWspółczesny świat i jego wpływ na stres i konflikt
-
07Osobiste mapy mentalneOsobiste mapy mentalne
-
08Analiza transakcyjnaAnaliza transakcyjna
-
09O skrypcie życiowymO skrypcie życiowym
-
10O skrypcie życiowymO skrypcie życiowym
-
11Trzy stany – Rodzic, Dziecko, DorosłyTrzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
-
12Trzy stany – Rodzic, Dziecko, DorosłyTrzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
-
13Trzy stany – Rodzic, Dziecko, DorosłyTrzy stany – Rodzic, Dziecko, Dorosły
-
14Transakcje, a kontakty interpersonalneTransakcje, a kontakty interpersonalne
-
15Transakcje, a kontakty interpersonalneTransakcje, a kontakty interpersonalne
-
16Transakcje, a kontakty interpersonalneTransakcje, a kontakty interpersonalne
-
17Osobowość, a zaangażowanie w konfliktOsobowość, a zaangażowanie w konflikt
-
18Osobowość, a zaangażowanie w konfliktOsobowość, a zaangażowanie w konflikt
-
19Metody rozwiązywania konfliktów szkolnychMetody rozwiązywania konfliktów szkolnych
-
20Metody rozwiązywania konfliktów szkolnychMetody rozwiązywania konfliktów szkolnych
-
21Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściachSposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
-
22Sposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściachSposoby rozwiązania konfliktu w trzech różnych podejściach
-
23NegocjacjeNegocjacje
-
24Negocjacje problemoweNegocjacje problemowe
-
25Negocjacje problemowe - przykładNegocjacje problemowe - przykład
-
26MediacjeMediacje
-
27MediacjeMediacje
-
28Podstawowe zasady mediacjiPodstawowe zasady mediacji
-
29Główne umiejętności mediatoraGłówne umiejętności mediatora
-
30Mediacje wg modelu sześciu krokówMediacje wg modelu sześciu kroków
-
31Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnegoStruktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
-
32Struktura sześciu kroków spotkania mediacyjnegoStruktura sześciu kroków spotkania mediacyjnego
-
33ZakończenieZakończenie
-
34CertyfikatCertyfikat
Jestem psychoterapeutą, trenerem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym i specjalistą ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt.
Prowadzę głównie psychoterapię indywidualną. Istotnym elementem terapii Gestalt jest spotkanie, w którym swoją uczciwością i autentycznością wspieram osoby w byciu sobą. Zachęcając do bycia naprawdę sobą szukamy wspólnie twórczych i niepowtarzalnych rozwiązań. Ponadto trening Gestalt skierowany jest do osób nie szukających terapii, ale jako metoda samopoznania i rozwoju potencjału osobowości oraz poszerzania świadomości.
Przede wszystkim pracuję z osobami będącymi w trudnych sytuacjach życiowych, przeżywających kryzys, doświadczających przemocy w różnej formie. Z osobami mającymi trudności w relacjach z innymi ludźmi oraz chcących lepiej zrozumieć siebie i swój sposób funkcjonowania, poszukujących rozwoju i zmiany, chcących świadomie podejmować decyzje.
Moją pasją jest również praca z osobami niepełnosprawnymi. Motywowanie ich i budowanie poczucia własnej wartości po to, by mogli aktywnie uczestniczyć w życiu naszego społeczeństwa. Ich rozbudzona i wspierana aktywność społeczna i zawodowa połączona z ich uśmiechem jest dla mnie najlepszą satysfakcją.


