Tytuł szkolenia

Angażujące lekcje, czyli 5 sposobów jak dobrze zacząć i zakończyć lekcje

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
55.00 zł
Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Autor szkolenia Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Nauczyciel roku, ORE, Erasmus, eTwinning, “Młode Głowy”

Nauczyciel roku, ORE, Erasmus, eTwinning, “Młode Głowy”

Webinar
Nowość
5 za 3
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?


Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy, odejść od sztampowych rozwiązań i zaktywizować swoich uczniów i uczennice. 

 

Czego się nauczę?

Poznasz sprawdzone sposoby na dobre początki i koniec lekcji. Dowiesz się jak zwiększyć motywację swoich uczniów na lekcji oraz jak zdynamizować proces dydaktyczny.



Co znajduje się w kursie?

W kursie znajdują się praktyczne pomysły i inspiracje dotyczące kreatywnych początków i zakończeń lekcji przygotowane z myślą o nauczycielach i nauczycielkach wszystkich przedmiotów i wszystkich etapów nauczania. 

Kurs zawiera także narzędzia cyfrowe, które można wykorzystać podczas lekcji oraz trzy gotowe pomysły na nagłe zastępstwa i/ lub  lekcje wychowawcze.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 03
    MODUŁ I Angażująca lekcja. Wprowadzenie do metodologii
    MODUŁ I Angażująca lekcja. Wprowadzenie do metodologii
  • 04
    Dlaczego tak ważny jest początek i koniec lekcji z metodycznego punktu widzenia?
    Dlaczego tak ważny jest początek i koniec lekcji z metodycznego punktu widzenia?
  • 05
    MODUŁ II Przestrzeń, różnorodność i indywidualizacja, czyli na co warto zwrócić uwagę zanim zaczniesz lekcje
    MODUŁ II Przestrzeń, różnorodność i indywidualizacja, czyli na co warto zwrócić uwagę zanim zaczniesz lekcje
  • 06
    Co daje dobrze zaplanowana przestrzeń?
    Co daje dobrze zaplanowana przestrzeń?
  • 07
    Na co zwrócić uwagę, zanim zaczniemy lekcję.
    Na co zwrócić uwagę, zanim zaczniemy lekcję.
  • 08
    MODUŁ III Dobry początek czyli angażujące rozpoczęcie lekcji
    MODUŁ III Dobry początek czyli angażujące rozpoczęcie lekcji
  • 09
    SPOSÓB PIERWSZY: Szyfr, czyli zagadkowy początek.
    SPOSÓB PIERWSZY: Szyfr, czyli zagadkowy początek.
  • 10
    SPOSÓB DRUGI: Chmura wyrazowa. czyli kluczowe słowa ubrane w kształty.
    SPOSÓB DRUGI: Chmura wyrazowa. czyli kluczowe słowa ubrane w kształty.
  • 11
    SPOSÓB TRZECI: Mucha na lekcji, czyli skoncentruj się.
    SPOSÓB TRZECI: Mucha na lekcji, czyli skoncentruj się.
  • 12
    SPOSÓB CZWARTY: Breaking news, czyli wiadomość z ostatniej chwili.
    SPOSÓB CZWARTY: Breaking news, czyli wiadomość z ostatniej chwili.
  • 13
    SPOSÓB PIĄTY: COŚ pod krzesłem.
    SPOSÓB PIĄTY: COŚ pod krzesłem.
  • 14
    MODUŁ IV Dobry koniec czyli angażujące zakończenie lekcji
    MODUŁ IV Dobry koniec czyli angażujące zakończenie lekcji
  • 15
    SPOSÓB PIERWSZY: MOST, czyli włączamy myślenie.
    SPOSÓB PIERWSZY: MOST, czyli włączamy myślenie.
  • 16
    SPOSÓB DRUGI: Bilet wyjścia, czyli refleksyjny koniec.
    SPOSÓB DRUGI: Bilet wyjścia, czyli refleksyjny koniec.
  • 17
    SPOSÓB TRZECI : Alfabet, czyli ABC skojarzeń.
    SPOSÓB TRZECI : Alfabet, czyli ABC skojarzeń.
  • 18
    SPOSÓB CZWARTY: Think - pair - share, czyli POMYŚL/ PRZEdyskutuj W PARZE/ ZAPREZENTUJ.
    SPOSÓB CZWARTY: Think - pair - share, czyli POMYŚL/ PRZEdyskutuj W PARZE/ ZAPREZENTUJ.
  • 19
    SPOSÓB PIĄTY: KABOOM, czyli patyczkowa powtórka.
    SPOSÓB PIĄTY: KABOOM, czyli patyczkowa powtórka.
  • 20
    MODUŁ V Narzędziownik cyfrowy czyli te narzędzia warto znać. Wybór odpowiednich narzędzi dopasowanych na dobry początek i koniec lekcji
    MODUŁ V Narzędziownik cyfrowy czyli te narzędzia warto znać. Wybór odpowiednich narzędzi dopasowanych na dobry początek i koniec lekcji
  • 21
    Answergarden, czyli jak szybko zebrać informację
    Answergarden, czyli jak szybko zebrać informację
  • 22
    ClassRoomScreen, czyli platforma “wszystko w jednym”
    ClassRoomScreen, czyli platforma “wszystko w jednym”
  • 23
    Jigsaw Planet, czyli puzzle online
    Jigsaw Planet, czyli puzzle online
  • 24
    Festisite, czyli różne generatory w jednym miejscu
    Festisite, czyli różne generatory w jednym miejscu
  • 25
    Kody QR - Online, czyli zakodowane wiadomości
    Kody QR - Online, czyli zakodowane wiadomości
  • 26
    MODUŁ VI Przykładowy zestaw początków i końców lekcji na godzinę wychowawczą lub nagłe zastępstwo.
    MODUŁ VI Przykładowy zestaw początków i końców lekcji na godzinę wychowawczą lub nagłe zastępstwo.
  • 27
    1 propozycja: Emotinkowe bajki dla małych i dużych
    1 propozycja: Emotinkowe bajki dla małych i dużych
  • 28
    2 propozycja: Karty DIXIT, czyli o sobie z wykorzystaniem metafory
    2 propozycja: Karty DIXIT, czyli o sobie z wykorzystaniem metafory
  • 29
    3 propozycja: Kości opowieści, czyli “historie nie z tej ziemi”
    3 propozycja: Kości opowieści, czyli “historie nie z tej ziemi”
  • 30
    Podsumowanie część 1
    Podsumowanie część 1
  • 31
    Podsumowanie część 2
    Podsumowanie część 2
  • 32
    LINKOWNIA
    LINKOWNIA

Marta Florkiewicz-Borkowska

Pani FloBo. Laureatka tytułu Nauczyciel Roku 2017, Nagrody im. Ireny Sendlerowej "Za naprawianie świata" w roku 2021 oraz Nagrody im. Janusza Korczaka w roku 2023. Bohaterka książki Sylwii Chutnik "Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek". Honorowa laureatka listy 100 osób, które miały istotny wpływ na wzmocnianie cyfrowych kompetencji Polek i Polaków. Nauczycielka języka niemieckiego i zajęć kreatywnych w Szkole Podstawowej w Pielgrzymowicach. Członkini grupy Superbelfrzy RP. Edukatorka, trenerka i dyplomowana arteterapeutka. Certyfikowana facylitatorka metody Design Thinking oraz metody LEGO® SERIOUS PLAY® . 

Współpracuje z wieloma instytucjami edukacyjnymi, autorka scenariuszy, innowacji pedagogicznych, artykułów i  materiałów edukacyjnych.  Współautorka podręcznika do nauki języka niemieckiego,  publikacji "Asy Internetu - Turniej". Pięć opowiadań o wartościach, emocjach i bezpieczeństwie w Internecie" oraz pakietu i materiałów dla nauczycieli klas 0-3,  które powstały w ramach programu Asy Internetu, prowadzonego przez Fundację Szkoła z Klasą i Google a także autorka dobrych praktyk w publikacji "TIK w edukacji" i licznych kursów i szkoleń związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w edukacji. 

Członkini Rady Programowej Fundacji “Teach for Poland”. Ambasadorka programu Asy Internetu, Solve for Tomorrow, Kosmos dla Dziewczynek  oraz BeNet.  Autorka cyklu warsztatów rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne z elementami arteterapii dla dzieci, młodzieży i dorosłych "Jesteś Ważna. Jesteś Ważny." Praktyk metody "Kids! Skills - dam radę" i trenerka TUS.  Współopiekunka projektu społecznego "Słowa Krzywdzą". Inicjatorka i koordynatorka ogólnopolskiej akcji społecznej Szycia Dobra, czyli Pożeraczy Smutków, w której bierze udział ponad 250 szkół z całej Polski. Łączy online z offline. Technologie z rękodziełem. Szyje kolorowe czapki i sukienki. 

 

Barbara Chyłka

Posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne w pracy z dziećmi i młodzieżą na różnych poziomach edukacyjnych. Była dyrektorką w zreformowanej szkole podstawowej. Od 2019 r. jest koordynatorką wolontariatu i fundraiserką w Stowarzyszeniu Hospicjum Opolskie. Trenerka i edukatorka, która prowadzi warsztaty dla uczniów, studentów nauczycieli i osób nie związanych z edukacją. Autorka materiałów dydaktycznych, programów i innowacji pedagogicznych. Współautorka podręcznika do klasy 7 z języka niemieckiego “Natürlich auf Deutsch” wyd. WSiP. Absolwentka kilku szkół trenerów i kursów edukacyjnych. Terapeutka zajęciowa i trenerka TUS.

Uczestniczka projektów ORE, ERASMUS+ oraz eTwinning. Od 2023 r. koordynuje projekt “Młode Głowy” w województwie opolskim.

Aktywnie bierze udział w projektach opolskich organizacji pozarządowych, ekspertka w zakresie wolontariatu szkolnego. Jest członkinią grupy Superbelfrzy RP oraz prezeską opolskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Niemieckiego. Zawsze zainspirowana a czasem inspirująca prowadząca. Pasjonatka działań społecznych i edukacji, ciągle mająca nadzieję, że to ona zmieni świat.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Angażujące lekcje, czyli 5 sposobów jak dobrze zacząć i zakończyć lekcje"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie