Tytuł szkolenia

Angażujące lekcje, czyli 5 sposobów jak dobrze zacząć i zakończyć lekcje

Cena regularna
69.00 zł
Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Autor szkolenia Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Nauczyciel roku, ORE, Erasmus, eTwinning, “Młode Głowy”

Nauczyciel roku, ORE, Erasmus, eTwinning, “Młode Głowy”

Webinar
Nowość
Bestseller
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
TOP tygodnia
TOP Autor
Zaproszenie
od autora
Marta Florkiewicz-Borkowska, Barbara Chyłka
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?


Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych, którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy, odejść od sztampowych rozwiązań i zaktywizować swoich uczniów i uczennice. 

 

Czego się nauczę?

Poznasz sprawdzone sposoby na dobre początki i koniec lekcji. Dowiesz się jak zwiększyć motywację swoich uczniów na lekcji oraz jak zdynamizować proces dydaktyczny.



Co znajduje się w kursie?

W kursie znajdują się praktyczne pomysły i inspiracje dotyczące kreatywnych początków i zakończeń lekcji przygotowane z myślą o nauczycielach i nauczycielkach wszystkich przedmiotów i wszystkich etapów nauczania. 

Kurs zawiera także narzędzia cyfrowe, które można wykorzystać podczas lekcji oraz trzy gotowe pomysły na nagłe zastępstwa i/ lub  lekcje wychowawcze.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 03
    MODUŁ I Angażująca lekcja. Wprowadzenie do metodologii
    MODUŁ I Angażująca lekcja. Wprowadzenie do metodologii
  • 04
    Dlaczego tak ważny jest początek i koniec lekcji z metodycznego punktu widzenia?
    Dlaczego tak ważny jest początek i koniec lekcji z metodycznego punktu widzenia?
  • 05
    MODUŁ II Przestrzeń, różnorodność i indywidualizacja, czyli na co warto zwrócić uwagę zanim zaczniesz lekcje
    MODUŁ II Przestrzeń, różnorodność i indywidualizacja, czyli na co warto zwrócić uwagę zanim zaczniesz lekcje
  • 06
    Co daje dobrze zaplanowana przestrzeń?
    Co daje dobrze zaplanowana przestrzeń?
  • 07
    Na co zwrócić uwagę, zanim zaczniemy lekcję.
    Na co zwrócić uwagę, zanim zaczniemy lekcję.
  • 08
    MODUŁ III Dobry początek czyli angażujące rozpoczęcie lekcji
    MODUŁ III Dobry początek czyli angażujące rozpoczęcie lekcji
  • 09
    SPOSÓB PIERWSZY: Szyfr, czyli zagadkowy początek.
    SPOSÓB PIERWSZY: Szyfr, czyli zagadkowy początek.
  • 10
    SPOSÓB DRUGI: Chmura wyrazowa. czyli kluczowe słowa ubrane w kształty.
    SPOSÓB DRUGI: Chmura wyrazowa. czyli kluczowe słowa ubrane w kształty.
  • 11
    SPOSÓB TRZECI: Mucha na lekcji, czyli skoncentruj się.
    SPOSÓB TRZECI: Mucha na lekcji, czyli skoncentruj się.
  • 12
    SPOSÓB CZWARTY: Breaking news, czyli wiadomość z ostatniej chwili.
    SPOSÓB CZWARTY: Breaking news, czyli wiadomość z ostatniej chwili.
  • 13
    SPOSÓB PIĄTY: COŚ pod krzesłem.
    SPOSÓB PIĄTY: COŚ pod krzesłem.
  • 14
    MODUŁ IV Dobry koniec czyli angażujące zakończenie lekcji
    MODUŁ IV Dobry koniec czyli angażujące zakończenie lekcji
  • 15
    SPOSÓB PIERWSZY: MOST, czyli włączamy myślenie.
    SPOSÓB PIERWSZY: MOST, czyli włączamy myślenie.
  • 16
    SPOSÓB DRUGI: Bilet wyjścia, czyli refleksyjny koniec.
    SPOSÓB DRUGI: Bilet wyjścia, czyli refleksyjny koniec.
  • 17
    SPOSÓB TRZECI : Alfabet, czyli ABC skojarzeń.
    SPOSÓB TRZECI : Alfabet, czyli ABC skojarzeń.
  • 18
    SPOSÓB CZWARTY: Think - pair - share, czyli POMYŚL/ PRZEdyskutuj W PARZE/ ZAPREZENTUJ.
    SPOSÓB CZWARTY: Think - pair - share, czyli POMYŚL/ PRZEdyskutuj W PARZE/ ZAPREZENTUJ.
  • 19
    SPOSÓB PIĄTY: KABOOM, czyli patyczkowa powtórka.
    SPOSÓB PIĄTY: KABOOM, czyli patyczkowa powtórka.
  • 20
    MODUŁ V Narzędziownik cyfrowy czyli te narzędzia warto znać. Wybór odpowiednich narzędzi dopasowanych na dobry początek i koniec lekcji
    MODUŁ V Narzędziownik cyfrowy czyli te narzędzia warto znać. Wybór odpowiednich narzędzi dopasowanych na dobry początek i koniec lekcji
  • 21
    Answergarden, czyli jak szybko zebrać informację
    Answergarden, czyli jak szybko zebrać informację
  • 22
    ClassRoomScreen, czyli platforma “wszystko w jednym”
    ClassRoomScreen, czyli platforma “wszystko w jednym”
  • 23
    Jigsaw Planet, czyli puzzle online
    Jigsaw Planet, czyli puzzle online
  • 24
    Festisite, czyli różne generatory w jednym miejscu
    Festisite, czyli różne generatory w jednym miejscu
  • 25
    Kody QR - Online, czyli zakodowane wiadomości
    Kody QR - Online, czyli zakodowane wiadomości
  • 26
    MODUŁ VI Przykładowy zestaw początków i końców lekcji na godzinę wychowawczą lub nagłe zastępstwo.
    MODUŁ VI Przykładowy zestaw początków i końców lekcji na godzinę wychowawczą lub nagłe zastępstwo.
  • 27
    1 propozycja: Emotinkowe bajki dla małych i dużych
    1 propozycja: Emotinkowe bajki dla małych i dużych
  • 28
    2 propozycja: Karty DIXIT, czyli o sobie z wykorzystaniem metafory
    2 propozycja: Karty DIXIT, czyli o sobie z wykorzystaniem metafory
  • 29
    3 propozycja: Kości opowieści, czyli “historie nie z tej ziemi”
    3 propozycja: Kości opowieści, czyli “historie nie z tej ziemi”
  • 30
    Podsumowanie część 1
    Podsumowanie część 1
  • 31
    Podsumowanie część 2
    Podsumowanie część 2
  • 32
    LINKOWNIA
    LINKOWNIA

Marta Florkiewicz-Borkowska

Pani FloBo. Laureatka tytułu Nauczyciel Roku 2017, Nagrody im. Ireny Sendlerowej "Za naprawianie świata" w roku 2021 oraz Nagrody im. Janusza Korczaka w roku 2023. Bohaterka książki Sylwii Chutnik "Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek". Honorowa laureatka listy 100 osób, które miały istotny wpływ na wzmocnianie cyfrowych kompetencji Polek i Polaków. Nauczycielka języka niemieckiego i zajęć kreatywnych w Szkole Podstawowej w Pielgrzymowicach. Członkini grupy Superbelfrzy RP. Edukatorka, trenerka i dyplomowana arteterapeutka. Certyfikowana facylitatorka metody Design Thinking oraz metody LEGO® SERIOUS PLAY® . 

Współpracuje z wieloma instytucjami edukacyjnymi, autorka scenariuszy, innowacji pedagogicznych, artykułów i  materiałów edukacyjnych.  Współautorka podręcznika do nauki języka niemieckiego,  publikacji "Asy Internetu - Turniej". Pięć opowiadań o wartościach, emocjach i bezpieczeństwie w Internecie" oraz pakietu i materiałów dla nauczycieli klas 0-3,  które powstały w ramach programu Asy Internetu, prowadzonego przez Fundację Szkoła z Klasą i Google a także autorka dobrych praktyk w publikacji "TIK w edukacji" i licznych kursów i szkoleń związanych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w edukacji. 

Członkini Rady Programowej Fundacji “Teach for Poland”. Ambasadorka programu Asy Internetu, Solve for Tomorrow, Kosmos dla Dziewczynek  oraz BeNet.  Autorka cyklu warsztatów rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne z elementami arteterapii dla dzieci, młodzieży i dorosłych "Jesteś Ważna. Jesteś Ważny." Praktyk metody "Kids! Skills - dam radę" i trenerka TUS.  Współopiekunka projektu społecznego "Słowa Krzywdzą". Inicjatorka i koordynatorka ogólnopolskiej akcji społecznej Szycia Dobra, czyli Pożeraczy Smutków, w której bierze udział ponad 250 szkół z całej Polski. Łączy online z offline. Technologie z rękodziełem. Szyje kolorowe czapki i sukienki. 

 

Barbara Chyłka

Posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne w pracy z dziećmi i młodzieżą na różnych poziomach edukacyjnych. Była dyrektorką w zreformowanej szkole podstawowej. Od 2019 r. jest koordynatorką wolontariatu i fundraiserką w Stowarzyszeniu Hospicjum Opolskie. Trenerka i edukatorka, która prowadzi warsztaty dla uczniów, studentów nauczycieli i osób nie związanych z edukacją. Autorka materiałów dydaktycznych, programów i innowacji pedagogicznych. Współautorka podręcznika do klasy 7 z języka niemieckiego “Natürlich auf Deutsch” wyd. WSiP. Absolwentka kilku szkół trenerów i kursów edukacyjnych. Terapeutka zajęciowa i trenerka TUS.

Uczestniczka projektów ORE, ERASMUS+ oraz eTwinning. Od 2023 r. koordynuje projekt “Młode Głowy” w województwie opolskim.

Aktywnie bierze udział w projektach opolskich organizacji pozarządowych, ekspertka w zakresie wolontariatu szkolnego. Jest członkinią grupy Superbelfrzy RP oraz prezeską opolskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Niemieckiego. Zawsze zainspirowana a czasem inspirująca prowadząca. Pasjonatka działań społecznych i edukacji, ciągle mająca nadzieję, że to ona zmieni świat.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Angażujące lekcje, czyli 5 sposobów jak dobrze zacząć i zakończyć lekcje"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie