Tytuł szkolenia

Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie

Cena regularna
45.00 zł
Cena w pakiecie "6 za 3"
39.00 zł
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Autor szkolenia Aleksandra Kubala - Kulpińska
Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

Magister Pedagogiki resocjalizacyjnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie, autorka wielu publikacji i szkoleń w tematy...

"6 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Kubala - Kulpińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs dedykowany jest nauczycielom, kierownikom, wychowawcom, dyrektorom, pedagogom, psychologom, terapeutom, którzy chcą uzyskać informację na temat istoty komunikacji alternatywnej, nauczyć się podstaw pracy w tym obszarze.

Czego się nauczę?

  • Zapoznasz się z najważniejszymi informacjami na temat funkcji jakie pełni komunikacja
  • Dowiesz się jakie są konsekwencje deficytu komunikacji
  • Poznasz metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej
  • Poznasz typowe deficyty w zakresie komunikacji ucznia niepełnosprawnego intelektualnie
  • Dowiesz się jakie strategie w zakresie AAC możesz wprowadzić w warunkach szkolnych

Co znajduje się w kursie?

  • Gotowe narzędzia
  • Linki do zasobów internetowych
  • Multimedia
  • Przykłady ćwiczeń, zabaw do wykorzystania w pracy z uczniem
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Istota komunikacji
    Istota komunikacji
  • 03
    Konsekwencje rozwojowe deficytu komunikacji
    Konsekwencje rozwojowe deficytu komunikacji
  • 04
    Komunikacja wspomagana i niewspomagana. Pomoce i systemy.
    Komunikacja wspomagana i niewspomagana. Pomoce i systemy.
  • 05
    Pozytywne strony komunikacji wspomaganej
    Pozytywne strony komunikacji wspomaganej
  • 06
    Alternatywna komunikacja - wprowadzenie do AAC
    Alternatywna komunikacja - wprowadzenie do AAC
  • 07
    Uczeń niepełnosprawny intelektualnie odbiorcą procesu komunikacji alternatywnej
    Uczeń niepełnosprawny intelektualnie odbiorcą procesu komunikacji alternatywnej
  • 08
    Elementy procesu wspierania komunikacji z użyciem AAC
    Elementy procesu wspierania komunikacji z użyciem AAC
  • 09
    Korzyści płynące z wykorzystania AAC we wczesnym okresie rozwoju dziecka
    Korzyści płynące z wykorzystania AAC we wczesnym okresie rozwoju dziecka
  • 10
    Wspomagające i alternatywne metody komunikacji
    Wspomagające i alternatywne metody komunikacji
  • 11
    Charakterystyka niektórych metod
    Charakterystyka niektórych metod
  • 12
    Praktyczne ćwiczenia dla dzieci młodszych
    Praktyczne ćwiczenia dla dzieci młodszych
  • 13
    ANEKS – Wspomagające sposoby porozumiewania się. Zbiór informacji i ocena potrzeb
    ANEKS – Wspomagające sposoby porozumiewania się. Zbiór informacji i ocena potrzeb

Jestem magistrem pedagogiki resocjalizacyjnej, który nieprzerwanie od 12 lat podnosi swoje kompetencje i doskonali swoje umiejętności. Posiadam również kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu terapii pedagogicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Ukończyłam studia z zakresu coachingu oraz z zakresu pedagogiki specjalnej dotyczącej pracy z uczniem z ZA oraz z Autyzmem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów i Dziennikarzy Radiowych zrealizowałam ogólnopolskie kampanie: Zachowaj Trzeźwy Umysł 2016, Odpowiedzialny Kierowca, Rodzina na Tak.

Jako pierwsza w Polsce uzyskałam certyfikat doradcy i specjalisty w zakresie wysokiej wrażliwości wydanego przez Nickerson Institute.

Jestem autorem wielu publikacji, kursów on-line oraz prowadzącym szkolenia stacjonarne w szerokiej tematyce skierowanej dla przedstawicieli oświaty. Na swoim koncie posiadam długoletnią współpracę z takimi wydawnictwami, jak: Wydawnictwo Raabe, Wydawnictwo Forum Media Polska czy Oficyna MM. Jestem również autorką książki Uczeń (nie)zwykły, czyli kto?

W centrum moich zainteresowań jest dziecko i rodzina. Na co dzień w swojej pracy zajmuję się terapią, profilaktyką, diagnozą oraz szeroko pojętym wsparciem dla dziecka i dla rodziny.

Na co dzień jestem mamą trójki dzieci lubiącą spędzać aktywnie czas z rodziną.

Zapraszam serdecznie do moich kursów.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Alternatywne metody komunikacji w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie