Tytuł szkolenia

Standardy ochrony małoletnich 2024

Cena regularna
69.00 zł
Webinar
Nowość
Bestseller
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
r.pr. Agnieszka Zaborowska, r.pr. Tamara Laprus-Bałuka
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

- Kurs przeznaczony dla wszystkich osób, na których ciąży obowiązek opracowania, wdrożenia, przestrzegania Standardów ochrony dzieci.

 

Czego się nauczę?

- Czym są Standardy Ochrony Małoletnich.

- Jaka jest podstawa prawna, z której wynika obowiązek wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich.

- Jakie są cele wprowadzenia Standardów w szkole.

- Jakie są konsekwencje braku realizacji obowiązku przygotowania lub wprowadzenia Standardów .

 

Co znajduje się w kursie?

 

Kurs składa się z Kurs składa się z VI modułów : 

Moduł 1 – Czym są standardy

Moduł 2 – Bezpieczne relacje dziecko – personel

Moduł 3 – Relacje dziecko – dziecko

Moduł 4 – Procedura interwencji

Moduł 5 – Przygotowanie i wdrożenie standardów

Moduł 6 – Brak standardów – konsekwencje

 

Kurs zawiera materiały dodatkowe, które znajdziesz w materiałach szkoleniowych na głównej stronie kursu.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
5 godzin
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    MODUŁ 1 – CZYM SĄ STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    MODUŁ 1 – CZYM SĄ STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • 03
    Jaka jest podstawa prawna, z której wynika obowiązek wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w szkołach?
    Jaka jest podstawa prawna, z której wynika obowiązek wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich w szkołach?
  • 04
    Krzywdzenie dzieci
    Krzywdzenie dzieci
  • 05
    Czym są Standardy Ochrony Małoletnich?
    Czym są Standardy Ochrony Małoletnich?
  • 06
    Czy wszystkie wymogi co do treści Standardów są nowym obowiązkiem? Czy każda z zasad i procedur wymaganych przepisami będzie musiała zostać opracowana na nowo?
    Czy wszystkie wymogi co do treści Standardów są nowym obowiązkiem? Czy każda z zasad i procedur wymaganych przepisami będzie musiała zostać opracowana na nowo?
  • 07
    Co jest nowym obowiązkiem dla szkół w związku ze Standardami?
    Co jest nowym obowiązkiem dla szkół w związku ze Standardami?
  • 08
    Jakie są cele wprowadzenia Standardów w szkole?
    Jakie są cele wprowadzenia Standardów w szkole?
  • 09
    Jakie elementy mają się zawierać w Standardach, w tym jakie zasady i procedury należy przygotować?
    Jakie elementy mają się zawierać w Standardach, w tym jakie zasady i procedury należy przygotować?
  • 10
    MODUŁ 2 – BEZPIECZNE RELACJE PERSONEL-DZIECKO
    MODUŁ 2 – BEZPIECZNE RELACJE PERSONEL-DZIECKO
  • 11
    Jaki jest cel regulacji bezpiecznych relacji personel – dziecko w zakresie regulacji procedury dopuszczenia do pracy z dziećmi?
    Jaki jest cel regulacji bezpiecznych relacji personel – dziecko w zakresie regulacji procedury dopuszczenia do pracy z dziećmi?
  • 12
    W jaki sposób dyrekcja szkoły jest chroniona przed konsekwencjami nieprawdziwych oświadczeń kandydata?
    W jaki sposób dyrekcja szkoły jest chroniona przed konsekwencjami nieprawdziwych oświadczeń kandydata?
  • 13
    W jaki sposób dokumentowane są czynności z kontroli kandydata oraz jego oświadczenia o zapoznaniu się ze Standardami?
    W jaki sposób dokumentowane są czynności z kontroli kandydata oraz jego oświadczenia o zapoznaniu się ze Standardami?
  • 14
    Relacje personel- dziecko
    Relacje personel- dziecko
  • 15
    MODUŁ 3 – RELACJE DZIECKO-DZIECKO
    MODUŁ 3 – RELACJE DZIECKO-DZIECKO
  • 16
    Jakie sytuacje powinny być objęte regulacją bezpiecznych relacji dziecko-dziecko?
    Jakie sytuacje powinny być objęte regulacją bezpiecznych relacji dziecko-dziecko?
  • 17
    Co w sytuacji, gdy dziecko zostało skrzywdzone w wyniku przemocy rówieśniczej?
    Co w sytuacji, gdy dziecko zostało skrzywdzone w wyniku przemocy rówieśniczej?
  • 18
    Bezpieczne korzystanie z sieci internetowej w placówce/ sprzętu z dostępem do sieci
    Bezpieczne korzystanie z sieci internetowej w placówce/ sprzętu z dostępem do sieci
  • 19
    MODUŁ 4 – PROCEDURA INTERWENCJI
    MODUŁ 4 – PROCEDURA INTERWENCJI
  • 20
    Czym jest procedura interwencji i jak ją prawidłowo przygotować?
    Czym jest procedura interwencji i jak ją prawidłowo przygotować?
  • 21
    Jak określić osobę odpowiedzialną w procedurze interwencji?
    Jak określić osobę odpowiedzialną w procedurze interwencji?
  • 22
    Jakie są obowiązki osoby odpowiedzialnej, wskazanej w procedurze interwencji?
    Jakie są obowiązki osoby odpowiedzialnej, wskazanej w procedurze interwencji?
  • 23
    MODUŁ 5 – PRZYGOTOWANIE WDROŻENIE STANDARDÓW
    MODUŁ 5 – PRZYGOTOWANIE WDROŻENIE STANDARDÓW
  • 24
    Jak dobrze przygotować Standardy ? cz.1
    Jak dobrze przygotować Standardy ? cz.1
  • 25
    Jak dobrze przygotować Standardy? cz.2
    Jak dobrze przygotować Standardy? cz.2
  • 26
    Jak dobrze przygotować Standardy? cz.3
    Jak dobrze przygotować Standardy? cz.3
  • 27
    Publikacja i dostęp do standardów
    Publikacja i dostęp do standardów
  • 28
    Na czym polega okresowa ocena Standardów?
    Na czym polega okresowa ocena Standardów?
  • 29
    Wejście w życie zaktualizowanych standardów
    Wejście w życie zaktualizowanych standardów
  • 30
    MODUŁ 6 – BRAK STANDARDÓW – KONSEKWENCJE
    MODUŁ 6 – BRAK STANDARDÓW – KONSEKWENCJE
  • 31
    Czy za brak realizacji obowiązku przygotowania lub wprowadzenia Standardów są negatywne konsekwencje? cz.1.
    Czy za brak realizacji obowiązku przygotowania lub wprowadzenia Standardów są negatywne konsekwencje? cz.1.
  • 32
    Czy za brak realizacji obowiązku przygotowania lub wprowadzenia Standardów są negatywne konsekwencje ? cz.2
    Czy za brak realizacji obowiązku przygotowania lub wprowadzenia Standardów są negatywne konsekwencje ? cz.2
  • 33
    Podsumowanie
    Podsumowanie
  • 34
    Zakończenie
    Zakończenie

Agnieszka Zaborowska

- Radca prawny, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie świadczenia wszechstronnej pomocy prawnej.Przez kilka lat pracowała jako „in-house lawyer” na rzecz największego telekomunikacyjnego operatora infrastrukturalnego w Polsce. Od marca 2009 roku do czerwca 2010 roku kierowała Departamentem Telekomunikacji w Ministerstwie Infrastruktury. Od 2010 roku prowadzi własną praktykę jako Partner w Kancelaria Radców Prawnych Zaborowska, Laprus-Bałuka sp.p.

Specjalizuje się w prawie telekomunikacyjnym, cywilnym, gospodarczym, pracy i rodzinnym. Mediator wpisana na listę mediatorów w Centrum Mediacji przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie oraz listę mediatorów stałych w sprawach cywilnych, gospodarczych, rodzinnych i z zakresu prawa pracy prowadzona przez organizacje pozarządowe oraz uczelnie przekazana Prezesowi Sądu Okręgowego w Krakowie.

Od kilku lat prowadzi zajęcia dla uczniów krakowskich szkół średnich w ramach programu edukacji prawnej pro bono dotyczące zagadnień związanych z ochroną praw konsumentów.

Prelegentka na licznych ogólnopolskich konferencjach i warszatach. Współautorka Komentarza – Prawo pocztowe, Wydawnictwo C.H. Beck

 

Tamara Laprus-Bałuka

- Radca prawny, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie świadczenia wszechstronnej pomocy prawnej. Odznaczona srebrną odznaką Zasłużony dla Samorządu Radców Prawnych oraz medalem z okazji 40-lecia Samorządu.

Przez kilka lat pracowała jako „in-house lawyer” na rzecz największego telekomunikacyjnego operatora infrastrukturalnego w Polsce. Kilka lat doradzała jako „in-house lawyer” w spółce, będącej znaczącym operatorem telefonii komórkowej. Od 2010 roku prowadzi własną praktykę jako Partner w Kancelaria Radców Prawnych Zaborowska, Laprus-Bałuka sp.p.

Specjalizuje się w prawie telekomunikacyjnym, cywilnym, gospodarczym, pracy i rodzinnym.

Mediator wpisana na listę mediatorów w Centrum Mediacji przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie oraz listę mediatorów stałych w sprawach cywilnych, gospodarczych, rodzinnych i z zakresu prawa pracy prowadzona przez organizacje pozarządowe oraz uczelnie przekazana Prezesowi Sądu Okręgowego w Krakowie.

Od kilku lat prowadzi zajęcia dla uczniów krakowskich szkół średnich w ramach programu edukacji prawnej pro bono dotyczące zagadnień związanych z ochroną praw konsumentów.

Prelegentka na licznych ogólnopolskich konferencjach i warsztatach. Współautorka Komentarza – Prawo pocztowe, Wydawnictwo C.H. Beck.

 

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Standardy ochrony małoletnich 2024"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie