Tytuł szkolenia

Pozytywna Dyscyplina w żłobku i przedszkolu

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie "6 za 3"
63.00 zł
Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Autor szkolenia Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Nauczyciel akademicki, doktor nauk o zarządzaniu, akredytowany praktyk tutoringu, certyfikowany trener minimediacji (w duchu wychowania bez...

Webinar
"6 za 3"
Bestseller
Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Agnieszka Chęcińska-Kopiec
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla Kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest dla nauczycieli w żłobkach i przedszkolach, którzy chcą wspierać dzieci (do 6 roku życia) w stawaniu się zaradnymi, pewnymi siebie i empatycznymi dziećmi. Kurs jest także odpowiedni dla właścicieli i dyrektorów placówek przedszkolnych, aby mogli wspierać swój zespół podczas wdrażania metod i praktyk polecanych przez trenerów Pozytywnej Dyscypliny. Wskazane jest również zapoznanie się z technikami Pozytywnej Dyscypliny rodziców dzieci – żeby wprowadzać ją w domu i przedszkolu wspierając harmonijnie rozwój dziecka.

 

Czego się nauczę?

Podczas kursu dowiesz się co stoi za niektórymi nieoczekiwanymi zachowaniami dzieci. Dowiesz się co dzieci czują, co robią i jak reagują. Z pewnością pomoże Ci zdobyta podczas kursu wiedza w głębszym zrozumieniu zachowań dzieci, co wpłynie na relację jaką będziecie budować. W kursie zawarte jest wiele wskazówek praktycznych oraz ćwiczeń, które będzie można od razu wykorzystać podczas pracy z grupą czy podczas indywidualnych zajęć z dzieckiem.

 

Co znajduje się w kursie?

Informacje zawarte w kursie pomogą nauczycielom w oswajaniu emocji, pokarzą inne możliwości komunikacji, dzięki którym łatwiej będzie zbudować więź opartą na szacunku, miłości i wsparciu.

 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Bajkoterapia bez tajemnic - WEBINAR
    Bajkoterapia bez tajemnic - WEBINAR
  • 03
    Czym jest Pozytywna Dyscyplina
    Czym jest Pozytywna Dyscyplina
  • 04
    Założenia Pozytywnej Dyscypliny a mózg na dłoni
    Założenia Pozytywnej Dyscypliny a mózg na dłoni
  • 05
    WIDEOPODCAST 1
    WIDEOPODCAST 1
  • 06
    WIDEOPODCAST 2
    WIDEOPODCAST 2
  • 07
    5 Kryteriów Skutecznej Pozytywnej Dyscypliny
    5 Kryteriów Skutecznej Pozytywnej Dyscypliny
  • 08
    7 Postaw i Umiejętności
    7 Postaw i Umiejętności
  • 09
    Odwaga bycia niedoskonałym – czyli 4 P Pomyłek
    Odwaga bycia niedoskonałym – czyli 4 P Pomyłek
  • 10
    4 R Kary
    4 R Kary
  • 11
    Budowanie pewności siebie, czyli pochwała a zachęta w praktyce
    Budowanie pewności siebie, czyli pochwała a zachęta w praktyce
  • 13
    "Uprzejmy i stanowczy"
    "Uprzejmy i stanowczy"
  • 14
    WIDEOPODCAST 4
    WIDEOPODCAST 4
  • 15
    Pozytywna Dyscyplina w Żłobku
    Pozytywna Dyscyplina w Żłobku
  • 16
    Rozwój dziecka 0-3
    Rozwój dziecka 0-3
  • 17
    Jak budować więź z dzieckiem w wieku 0-3
    Jak budować więź z dzieckiem w wieku 0-3
  • 18
    Jak wprowadzać założenia Pozytywnej Dyscypliny w żłobku- czyli narzędzia pozytywnej dyscypliny dla młodszych dzieci (Cheryl Erwin, CPDA)
    Jak wprowadzać założenia Pozytywnej Dyscypliny w żłobku- czyli narzędzia pozytywnej dyscypliny dla młodszych dzieci (Cheryl Erwin, CPDA)
  • 19
    Pozytywna Dyscyplina w Przedszkolu
    Pozytywna Dyscyplina w Przedszkolu
  • 20
    Lodowe Góry Złych Zachowań
    Lodowe Góry Złych Zachowań
  • 21
    WIDEOPODCAST 5
    WIDEOPODCAST 5
  • 22
    WIDEOPODCAST 6
    WIDEOPODCAST 6
  • 23
    Jak wprowadzać założenia Pozytywnej Dyscypliny w przedszkolu
    Jak wprowadzać założenia Pozytywnej Dyscypliny w przedszkolu
  • 24
    WIDEOPODCAST 7
    WIDEOPODCAST 7
  • 25
    WIDEOPODCAST 8
    WIDEOPODCAST 8
  • 26
    Pozytywna Przerwa, miejsce do wyciszenia, kącik pozytywnej dyscypliny
    Pozytywna Przerwa, miejsce do wyciszenia, kącik pozytywnej dyscypliny
  • 27
    Przykładowe sformułowania zachęcające dzieci do odpowiedzialności i pozytywnego działania
    Przykładowe sformułowania zachęcające dzieci do odpowiedzialności i pozytywnego działania
  • 28
    Jakie alternatywy można stosować zamiast kar
    Jakie alternatywy można stosować zamiast kar
  • 29
    SAMOREGULACJA, jak pomaga w samopoznaniu i w poznawaniu emocji
    SAMOREGULACJA, jak pomaga w samopoznaniu i w poznawaniu emocji
  • 30
    Narzędzia do zastosowania na „trudne” zachowania
    Narzędzia do zastosowania na „trudne” zachowania
  • 31
    Narzędziownik dla nauczyciela / rodzica na pierwsze dni z Pozytywną Dyscypliną
    Narzędziownik dla nauczyciela / rodzica na pierwsze dni z Pozytywną Dyscypliną
  • 32
    Polecana bibliografia
    Polecana bibliografia
  • 33
    Podsumowanie
    Podsumowanie

Jestem nauczycielem akademickim, adiunktem, doktorem nauk o zarządzaniu, akredytowanym praktykiem tutoringu, certyfikowanym trenerem minimediacji (w duchu wychowania bez przemocy NVC); certyfikowanym edukatorem pozytywnej dyscypliny rodziców oraz nauczycieli oraz Trenerem Umiejętności Społecznych TUS I oraz II stopnia.

Pomagam rodzicom i nauczycielom budować relacje oparte na miłości, empatii, szacunku i pozytywnej dyscyplinie, które są podstawowymi wartościami podczas długotrwałego procesu wychowania kompetentnych i szczęśliwych dzieci.

Pracuję jako adiunkt, nauczyciel akademicki od 2007 roku; a od 2012 roku wdrażam założenia tutoringu dbając o rozwój i wspierając swoich podopiecznych. Jako potwierdzenie efektów pracy w 2019 roku otrzymałam, podczas VII Gali Środowiska Studenckiego Kukucjusze 2019 AWF Katowice, wyróżnienie w kategorii Złote Serce. Od 2019 roku należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Stworzyłam Akademię Relacji, której celem jest szkolenie rodziców oraz wychowawców żłobków, przedszkoli i szkół – w szeroko rozumianej sztuce nawiązywania komunikacji i budowania relacji. Ponadto od 2021 roku z ramienia AWF Katowice jestem częścią ministerialnego projektu WF z AWF – gdzie odpowiedzialna jestem za przeszkolenie nauczycieli Wychowania Fizycznego z woj. Śląskiego i opolskiego z budowania relacji i wsparcia dla dzieci wracających po nauczaniu zdalnym do szkoły.

Należę do kadry tutorskiej TDJ Fundation. Jestem autorką artykułów o wychowaniu i rozwoju w magazynach: “Świat Przedszkolaka” i “Świat Pierwszoklasisty” oraz na portalu Pozytywna Dyscyplina dla rodziców; Pozytywna Dyscyplina w szkole i klasie dla nauczycieli i rodziców dzieci szkolnych- Pogotowie Rodzicielskie; oraz Pomysłowi Rodzice.

Współpracuję z WyEdukowani – Akademią Projektowania Rozwoju; Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym (WOM) w Katowicach oraz Centrum Doskonalenia Nauczycieli (CDN) w Sosnowcu. Prowadzę szkolenia dla nauczycieli (w tym Rad Pedagogicznych) oraz rodziców zarówno w formie stacjonarnej, online, jak i e-learningowej. Od 2016 roku ma za sobą przeprowadzenie około 500 godzin szkoleń stacjonarnych oraz od 2020 roku około 600 godzin on-line; ponadto napisałam oraz nagrałam około 10 certyfikowanych kursów dla nauczycieli.

Pozytywna Dyscyplina w sposób bardzo obrazowy i jasny uczy, jak zrozumieć poszczególne zachowania dzieci, tłumaczy je od strony biologicznej jak i psychologicznej. Pozytywna Dyscyplina porządkuje potrzeby dzieci dając równocześnie narzędzia i techniki do ich zaspokajania. Łącząc Pozytywną Dyscyplinę, Minimediacje (bazujące na Porozumieniu bez przemocy, narzędzie do rozwiązywania konfliktów z dziećmi i między dziećmi) oraz SELF-REG (czyli obserwacji siebie i dzieci w celu nazywania i lokalizowania stresorów, by nauczyć się radzenia sobie z emocjami w trudnych momentach) podane w formie tutoringu (bazującym na sztuce zadawania pytań i szukaniu rozwiązań - nie dając gotowych odpowiedzi) - stworzyłam efektywny wachlarz narzędzi którymi dzielę się z Rodzicami oraz Wychowawcami, którzy zafascynowani są budowaniem relacji na bazie szacunku i zrozumienia.

Jako mama dwójki dzieci (Nastolatki i Przedszkolaka) i prawie idealna żona sukcesywnie wprowadzam założenia porozumienia bez przemocy do swojego domu. Oczywiście żadna metoda nie rozwiąże raz na zawsze wszystkich problemów – ale otrzymujemy wskazówki, jak budować relacje między rodzicami i dziećmi, (bo niezaspokojone potrzeby są głównym sprawcami tzw „złych” zachowań…)

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Pozytywna Dyscyplina w żłobku i przedszkolu"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie