Tytuł szkolenia

Depresja u nastolatków- dobrze zrozumieć by efektywnie pomagać

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie 5 za 3
55.00 zł
Beata Koniuszy
Autor szkolenia Beata Koniuszy
Psycholog dzieci i młodzieży.Praktykujący trener TUS 1 i 2 stopnia.

Psycholog dzieci i młodzieży.Praktykujący trener TUS 1 i 2 stopnia.

Nowość
5 za 3
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Beata Koniuszy
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich nauczycieli, opiekunów, rodziców oraz osób pracujących z nastolatkami ( nie tylko tymi zmagającymi się z depresją- sam okres dojrzewania jest pewnym czynnikiem ryzyka wystąpienia depresji).

Podczas kursu zostaniesz wyposażony:

- w podstawową wiedzę odnośnie depresji,

- konkretne strategie pomocy młodym ludziom,

- umiejętność odróżniania depresji od innych zaburzeń,

- podstawową wiedzę neurobiologiczną o tym jak depresja wpływa na mózg i jak procesy neurobiologiczne mogą depresję warunkować.  

 

Dodatkowo zostanie omówiony temat samookaleczeń i zachowań samobójczych u nastolatków.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Podróż w kierunku dorosłości - mózg w przebudowie i wyzwania okresu dorastania
    Podróż w kierunku dorosłości - mózg w przebudowie i wyzwania okresu dorastania
  • 03
    Podróż w kierunku dorosłości - etapy
    Podróż w kierunku dorosłości - etapy
  • 04
    Co warto wiedzieć o przebudowanie nastoletniego mózgu?
    Co warto wiedzieć o przebudowanie nastoletniego mózgu?
  • 05
    Diagnoza: depresja
    Diagnoza: depresja
  • 06
    Jak diagnozuje się depresję. Kryteria diagnostyczne depresji wg DSM-V
    Jak diagnozuje się depresję. Kryteria diagnostyczne depresji wg DSM-V
  • 07
    Kryteria diagnostyczne depresji wg ICD-10
    Kryteria diagnostyczne depresji wg ICD-10
  • 08
    Rodzaje depresji
    Rodzaje depresji
  • 09
    Na co zwracać szczególną uwagę u nastoletnich uczniów?
    Na co zwracać szczególną uwagę u nastoletnich uczniów?
  • 10
    Sposób spostrzegania depresji nastolatka przez dorosłych - co pomaga, a co utrudnia zdrowienie.
    Sposób spostrzegania depresji nastolatka przez dorosłych - co pomaga, a co utrudnia zdrowienie.
  • 11
    To, co może tylko wydawać się depresją, a także pomagać w walce z nią
    To, co może tylko wydawać się depresją, a także pomagać w walce z nią
  • 12
    Depresja a zaburzenia lękowe
    Depresja a zaburzenia lękowe
  • 13
    Depresja a ADHD
    Depresja a ADHD
  • 14
    Depresja a uzależnienia
    Depresja a uzależnienia
  • 15
    Depresja a zaburzenia odżywiania
    Depresja a zaburzenia odżywiania
  • 16
    Depresja a trudności szkolne
    Depresja a trudności szkolne
  • 17
    Depresja a witaminy i minerały
    Depresja a witaminy i minerały
  • 18
    Mózg człowieka w depresji
    Mózg człowieka w depresji
  • 19
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Serotonina
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Serotonina
  • 20
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Dopamina = nagroda
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Dopamina = nagroda
  • 21
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Noradrenalina
    Najistotniejsze neuroprzekaźniki w depresji - Noradrenalina
  • 22
    Depresja a struktury mózgowe
    Depresja a struktury mózgowe
  • 23
    Różnice między płcią- dlaczego dziewczęta i kobiety chorują częściej na depresję
    Różnice między płcią- dlaczego dziewczęta i kobiety chorują częściej na depresję
  • 24
    Czynniki zwiększające ryzyko pojawienia się nastoletniej depresji
    Czynniki zwiększające ryzyko pojawienia się nastoletniej depresji
  • 25
    Podtypy osobowości
    Podtypy osobowości
  • 26
    Brak dostatecznej aktywności fizycznej i niedobory żywieniowe
    Brak dostatecznej aktywności fizycznej i niedobory żywieniowe
  • 27
    Emocje i myśli w depresji- Współzależność emocji i myśli
    Emocje i myśli w depresji- Współzależność emocji i myśli
  • 28
    Zniekształcenia poznawcze
    Zniekształcenia poznawcze
  • 29
    Jak pomóc uczniowi w walce z pułapkami myślowymi?
    Jak pomóc uczniowi w walce z pułapkami myślowymi?
  • 30
    Niepokojące zachowania w depresji
    Niepokojące zachowania w depresji
  • 31
    Samookaleczenia
    Samookaleczenia
  • 32
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie samookaleczeń
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie samookaleczeń
  • 33
    Nadużywanie substancji psychoaktywnych
    Nadużywanie substancji psychoaktywnych
  • 34
    Nadużywanie substancji psychoaktywnych
    Nadużywanie substancji psychoaktywnych
  • 35
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie zażywania przez nastolatków substancji psychoaktywnych
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie zażywania przez nastolatków substancji psychoaktywnych
  • 36
    Kilka słów o roli świata wirtualnego i gier wśród nastolatków
    Kilka słów o roli świata wirtualnego i gier wśród nastolatków
  • 37
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie korzystania przez uczniów z internetu i urządzeń elektronicznych
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie korzystania przez uczniów z internetu i urządzeń elektronicznych
  • 38
    Zachowania samobójcze nastolatków
    Zachowania samobójcze nastolatków
  • 39
    Czynniki ryzyka
    Czynniki ryzyka
  • 40
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie zachowań samobójczych
    Porady dla opiekunów, nauczycieli odnośnie zachowań samobójczych

Psycholog dzieci i młodzieży. Psycholog o specjalności klinicznej. Praktykujący trener TUS (1 i 2 stopień- dla dzieci i dorosłych oraz osób ze spektrum). Na co dzień diagnozuje dzieci w wieku 6-16 lat w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz jest psychologiem w szkole specjalnej, gdzie pracuje z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze spektrum. Zajmuje się diagnozą  zaburzeń lękowych, mutyzmu wybiórczego, ADHD i zaburzeń opozycyjno-buntowniczych.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Depresja u nastolatków- dobrze zrozumieć by efektywnie pomagać"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie