Jak założyć i prowadzić fanpage placówki na Facebooku?
kursu
szkolenia
trwania
Dla kogo jest ten kurs?
Jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poznać zasady i kreatywne rozwiązania w prowadzeniu profili placówek publicznych i niepublicznych na Facebooku.
Czego się nauczę?
Coraz więcej placówek oświatowych decyduje się na prowadzenie własnego fanpage'a na Facebooku. Nadal jednak brakuje wartościowych poradników ujmujących potrzeby właśnie tej konkretnej grupy i specyfiki oświatowej. Wychodząc na przeciw tym potrzebom, przygotowałem kurs online, w którym w prosty i kompleksowy sposób omawiam, jak założyć i prowadzić skuteczny fanpage dla placówki oświatowej.
Wiele placówek oświatowych prowadzi działania na Facebooku, ale nie wszystkie potrafią wykorzystać jego potencjał. Dowiedz się jak założyć i efektywnie prowadzić szkolny lub przedszkolny fanpage na Facebooku. Bądź tam gdzie są Twoi uczniowie i ich rodzice. Buduj wizerunek placówki nowoczesnej i zaangażowanej w relacje ze swoją społecznością. Informuj, promuj i zwiększ ich zaangażowanie w życie placówki.
Korzystając z kursu dowiesz się:
- Jak założyć i przygotować stronę na Facebooku tak, aby najefektywniej wykorzystać jej możliwości
- Jak planować i realizować komunikację tak, aby przynosiła zamierzone efekty i realizowały cele placówki
- Jak budować zaangażowaną społeczność fanów i tworzyć długofalowe relacje
- Jakich narzędzi i form interakcji używać, aby była ona najefektowniejsza
- Jakich błędów unikać a jakie "triki" stosować w prowadzeniu fanpage'a
Co znajduje się w kursie?
W kursie znajdziesz mnóstwo praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób jako poradnik krok po kroku:
- czym jest strona na Facebooku i jak ją założyć:
- jak skonfigurować stronę placówki
- rodzaje postów i ich skuteczność
- czym jest wydarzenie na FB i jak je wykorzystać
- czym są grupy na FB i jak je wykorzystać
- co warto a czego nie warto stosować na FB
- FB dla placówki w pytaniach i odpowiedziach
kursu
szkolenia
trwania
Plan szkolenia
-
02Fakty o FacebookuFakty o Facebooku
-
03Szkolne konto na facebooku w pytania i odpowiedziachSzkolne konto na facebooku w pytania i odpowiedziach
-
04Czym jest strona Facebook-u?Czym jest strona Facebook-u?
-
05Strona czy grupa?Strona czy grupa?
-
06Jak utworzyć stronę na facebooku?Jak utworzyć stronę na facebooku?
-
07Jak uzupełnić fanpageJak uzupełnić fanpage
-
08Jak prowadzić fanpage?Jak prowadzić fanpage?
-
0910 sprawdzonych pomysłów na kreatywne i angażujące posty10 sprawdzonych pomysłów na kreatywne i angażujące posty
-
10Tworzymy grupę na Facebook-uTworzymy grupę na Facebook-u
-
11Czym są grupy na Facebooku?Czym są grupy na Facebooku?
-
12Dlaczego ludzie korzystają z grup na Facebooku?Dlaczego ludzie korzystają z grup na Facebooku?
-
13Jak wykorzystać grupę na potrzeby placówkiJak wykorzystać grupę na potrzeby placówki
-
14Dobra grupa - krok po krokuDobra grupa - krok po kroku
-
15Edytowanie grupyEdytowanie grupy
-
16Tworzymy wydarzenie na facebookuTworzymy wydarzenie na facebooku
-
17Jak edytować wydarzenieJak edytować wydarzenie
-
18WARTO WIEDZIEĆWARTO WIEDZIEĆ
-
19Jak powiadomić innych o wydarzeniu na Facebooku, które organizuję?Jak powiadomić innych o wydarzeniu na Facebooku, które organizuję?
-
20Statystyki się licząStatystyki się liczą
-
21Promocja placówkiPromocja placówki
-
22Multimedia przede wszystkimMultimedia przede wszystkim
-
2310 najlepszych wskazówek dla placówek korzystających z Facebooka10 najlepszych wskazówek dla placówek korzystających z Facebooka
-
24List do rodziców / opiekunówList do rodziców / opiekunów
-
25PodsumowaniePodsumowanie
Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego związany z branżą od 2010 roku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku komunikacja publiczna i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.
Doświadczenie zdobywałem pracując w agencjach interaktywnych, działach marketingu firm o zasięgu ogólnopolskim oraz jako konsultant zewnętrzny realizujący kampanie marketingowe. Jako PR&Marketing Manager odpowiedzialny za opracowywanie i realizację skutecznych strategii komunikacji, kreatywnych kampanii reklamowych, kompleksowe zarządzanie projektami oraz organizację wszelkiego rodzaju eventów.
Od początku związany pasją i doświadczeniem z marketingiem internetowym, w szczególności w obszarze mediów społecznościowych, środowiska Google, e-mail marketingu, SEO, e-commerce czy szeroko rozumianego inbound marketingu.
Stały uczestnik branżowych szkoleń, warsztatów i konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Certyfikowany Social Media Manager i Content Marketing Manager.
Obecnie kieruje działaniami marketingowymi dla największej platformy e-learningowej dla nauczycieli - Szkolna24.pl - oraz najpopularniejszego systemu w wirtualnej oświacie - Szkolnastrona.pl