Jak sobie radzić z trudnym i prowokacyjnym zachowaniem ucznia?

Bibliografia

  1. Krahe B., Agresja, GWP, 2005
  2. Eifert G. H., McKay M., Forsyth J. P., O złości inaczej, AbWero, 2010
  3. Brauner A. F., Dziecko zagubione w rzeczywistości, WSiP,
  4. Carter P., Russell K. „Równowaga umysłu”
  5. DrydenG. ,Vos J. „Rewolucja w uczeniu się”
  6. Łukaszewicz M. „Sukces w szkole”
  7. Żylińska M. „Neurodydaktyka, czyli nauczanie przyjazne mózgowi”
  8. Gajewska G., Szczęsna A. Doliński A. Teoretyczno-metodyczne aspekty wychowania
    młodzieży a warsztat pedagoga. Zielona Góra 2002
  9. Sawicka K. Socjoterapia. Warszawa 1999
  10. Pozytywna Dyscyplina. - nastolatki -Jane Nelsen i in.
  11. Pozytywna Dyscyplina w klasie- Jane Nelsen i in.
  12. Pozytywna Dyscyplina – Jane Nelsen
  13. Kaczmarzyk M., Szkoła memów. Gliwice: Wydawnictwo Element 2018.
  14. Kaczmarzyk M., Unikat. Biologia wyjątkowości. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura 2018.
  15. Kaczmarzyk M., Szkoła neuronów: o nastolatkach, kompromisach i wychowaniu. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura, 2017.
  16. Agnieszka Stein, Dziecko z bliska, Wydawnictwo Mamania, 2012
  17. Marshall B. Rosenberg, W świecie porozumienia bez przemocy, Wydawnictwo EPUB, 2018
  18. Marshall B. Rosenberg, Porozumienie bez przemocy. O języku życia, Wydawnictwo Czarna Owca, 2016
  19. Elaine Aron, Wysoko wrażliwe dziecko
  20. Jesper Juul, Nastolatki. Kiedy kończy się wychowanie?
  21. Wynaleźć siebie. Sekretne życie mózgu nastolatka
  22. Daniel J. Siegel Burza w mózgu nastolatka
  23. M. Kaczmarzyk, Dydaktyka zdrowego rozsądku, Wydawnictwo Edukacyjne Wiking, Wrocław 2007
  24. M. Spietzer, Jak uczy się mózg?, PWN, Warszawa 2016
  25. M. Spietzer, Cyfrowa demencja, Wydawnictwo Dobra Literatura, Słupsk 2013
  26. Dan Siegel ręczny model mózgu. https://www.youtube.com/watch?v=5CpRY9-MIHA oraz
  27. https://www.youtube.com/watch?v=f-m2YcdMdFw&feature=emb_title
  28. www.pozytywnadyscyplina.pl
  29. https://www.edukowisko.pl/tydzien-z-emocjami-czyli-neurobiologia-emocji-w-praktyce/
  30. https://www.youtube.com/watch?v=nF4q79Zafhs
  31. https://www.youtube.com/watch?v=dFTiYZuCdh4
  32. A. Pisula, A. Kołakowski, Sposób na trudne dziecko. Przyjazna terapia behawioralna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2020
  33. Kołakowski (red.), Zaburzenia zachowania u dzieci. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2013
  34. M. Zielińska, Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem, wyd. Harmonia, Gdańsk 2012
  35. https://szkola-podstawowa.edu.pl/zachowania-trudne-uczniow/
  36. https://mamadu.pl/153273,wzruszajaca-historia-ze-szkoly-tak-ma-wygladac-relacja-nauczyciel-uczen
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie