Jak sobie radzić z trudnym i prowokacyjnym zachowaniem ucznia?

Autor szkolenia: Agnieszka Chęcińska-Kopiec

Bibliografia

  1. Krahe B., Agresja, GWP, 2005
  2. Eifert G. H., McKay M., Forsyth J. P., O złości inaczej, AbWero, 2010
  3. Brauner A. F., Dziecko zagubione w rzeczywistości, WSiP,
  4. Carter P., Russell K. „Równowaga umysłu”
  5. DrydenG. ,Vos J. „Rewolucja w uczeniu się”
  6. Łukaszewicz M. „Sukces w szkole”
  7. Żylińska M. „Neurodydaktyka, czyli nauczanie przyjazne mózgowi”
  8. Gajewska G., Szczęsna A. Doliński A. Teoretyczno-metodyczne aspekty wychowania
    młodzieży a warsztat pedagoga. Zielona Góra 2002
  9. Sawicka K. Socjoterapia. Warszawa 1999
  10. Pozytywna Dyscyplina. - nastolatki -Jane Nelsen i in.
  11. Pozytywna Dyscyplina w klasie- Jane Nelsen i in.
  12. Pozytywna Dyscyplina – Jane Nelsen
  13. Kaczmarzyk M., Szkoła memów. Gliwice: Wydawnictwo Element 2018.
  14. Kaczmarzyk M., Unikat. Biologia wyjątkowości. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura 2018.
  15. Kaczmarzyk M., Szkoła neuronów: o nastolatkach, kompromisach i wychowaniu. Słupsk: Wydawnictwo Dobra Literatura, 2017.
  16. Agnieszka Stein, Dziecko z bliska, Wydawnictwo Mamania, 2012
  17. Marshall B. Rosenberg, W świecie porozumienia bez przemocy, Wydawnictwo EPUB, 2018
  18. Marshall B. Rosenberg, Porozumienie bez przemocy. O języku życia, Wydawnictwo Czarna Owca, 2016
  19. Elaine Aron, Wysoko wrażliwe dziecko
  20. Jesper Juul, Nastolatki. Kiedy kończy się wychowanie?
  21. Wynaleźć siebie. Sekretne życie mózgu nastolatka
  22. Daniel J. Siegel Burza w mózgu nastolatka
  23. M. Kaczmarzyk, Dydaktyka zdrowego rozsądku, Wydawnictwo Edukacyjne Wiking, Wrocław 2007
  24. M. Spietzer, Jak uczy się mózg?, PWN, Warszawa 2016
  25. M. Spietzer, Cyfrowa demencja, Wydawnictwo Dobra Literatura, Słupsk 2013
  26. Dan Siegel ręczny model mózgu. https://www.youtube.com/watch?v=5CpRY9-MIHA oraz
  27. https://www.youtube.com/watch?v=f-m2YcdMdFw&feature=emb_title
  28. www.pozytywnadyscyplina.pl
  29. https://www.edukowisko.pl/tydzien-z-emocjami-czyli-neurobiologia-emocji-w-praktyce/
  30. https://www.youtube.com/watch?v=nF4q79Zafhs
  31. https://www.youtube.com/watch?v=dFTiYZuCdh4
  32. A. Pisula, A. Kołakowski, Sposób na trudne dziecko. Przyjazna terapia behawioralna, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2020
  33. Kołakowski (red.), Zaburzenia zachowania u dzieci. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2013
  34. M. Zielińska, Jak reagować na agresję uczniów? Skuteczne techniki radzenia sobie z problemem, wyd. Harmonia, Gdańsk 2012
  35. https://szkola-podstawowa.edu.pl/zachowania-trudne-uczniow/
  36. https://mamadu.pl/153273,wzruszajaca-historia-ze-szkoly-tak-ma-wygladac-relacja-nauczyciel-uczen

Dbamy o Twoją prywatność. Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies zgadzasz się na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji znajduje się w Polityce prywatności na tej stronie.

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie