Tytuł szkolenia

Bezstresowa Matematyka: Jak Pokonać Lęk i Zrozumieć Liczby. Uczeń ze specjalnymi potrzebami na lekcjach matematyki

Cena regularna
69.00 zł
Cena w pakiecie 7 za 3
0.00 zł
Agnieszka Ogiegło
Autor szkolenia Agnieszka Ogiegło
Wicedyrektor w Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku,doradca metodyczny, ambasadorka eTwinning, egzaminatorka.

Wicedyrektor w Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku,doradca metodyczny, ambasadorka eTwinning, egzaminatorka.

Nowość
7 za 3
Kurs
Video
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Agnieszka Ogiegło
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo ten kurs?

Kurs skierowany jest do nauczycieli matematyki klas IV - VIII.

Korzyści dla Uczestników:

●       zrozumie, jakie metody i techniki mogą być skuteczne w pracy z uczniami z różnymi dysfunkcjami, co przekłada się na lepsze efekty w procesie nauczania i uczenia się

●       dzięki zdobytej wiedzy nauczyciel, może precyzyjnie zindywidualizować swoje wsparcie dla każdego ucznia, uwzględniając specyficzne trudności, z jakimi się borykają

●       poznanie dysfunkcji uczniów, zrozumienie z czym borykają się na lekcji matematyki pomaga nauczycielom lepiej zrozumieć perspektywę uczniów oraz wypracować bardziej empatyczne podejście do ich potrzeb

Co znajduje się w kursie?

Kurs dostarcza praktycznych narzędzi i strategii, które pozwalają na efektywne i zindywidualizowane wsparcie każdego ucznia. 

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Podstawowy
Czas
trwania
4 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    MODUŁ I
    MODUŁ I
  • 03
    Jaka jest podstawa prawna, z której wynika obowiązek indywidualizacji i dostosowań wymagań edukacyjnych?
    Jaka jest podstawa prawna, z której wynika obowiązek indywidualizacji i dostosowań wymagań edukacyjnych?
  • 04
    Dostosowanie wymagań
    Dostosowanie wymagań
  • 05
    Czego potrzebują uczniowie o SPE
    Czego potrzebują uczniowie o SPE
  • 06
    Co składa się na sukces ucznia o SPE
    Co składa się na sukces ucznia o SPE
  • 07
    MODUŁ II - Uczniowie ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi, podział i dostosowania
    MODUŁ II - Uczniowie ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi, podział i dostosowania
  • 08
    Uczniowie słabowidzący
    Uczniowie słabowidzący
  • 09
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie słabowidzący
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie słabowidzący
  • 10
    Uczeń słabosłyszący
    Uczeń słabosłyszący
  • 11
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie słabosłyszący
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie słabosłyszący
  • 12
    Uczniowie z ADHD
    Uczniowie z ADHD
  • 13
    Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
    Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • 14
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • 15
    Uczeń z Autyzmem
    Uczeń z Autyzmem
  • 16
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie z Autyzmem
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie z Autyzmem
  • 17
    Uczeń z zespołem Aspergera
    Uczeń z zespołem Aspergera
  • 18
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie z zespołem Aspergera
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie z zespołem Aspergera
  • 19
    Narzędzia TIK umożliwiające dostosowania
    Narzędzia TIK umożliwiające dostosowania
  • 20
    Geoplany i PHET
    Geoplany i PHET
  • 21
    MODUŁ III- Specyficzne trudności w uczeniu się i uczeń zdolny
    MODUŁ III- Specyficzne trudności w uczeniu się i uczeń zdolny
  • 22
    Dysgrafia
    Dysgrafia
  • 23
    Dysleksja
    Dysleksja
  • 24
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: z dysleksją, z dysgrafią, z dysortografią
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: z dysleksją, z dysgrafią, z dysortografią
  • 25
    Uczeń uzdolniony
    Uczeń uzdolniony
  • 26
    Materiały dla uczniów zdolnych
    Materiały dla uczniów zdolnych
  • 27
    Moduł IV- Specyficzne trudności w uczeniu się Dyskalkulia
    Moduł IV- Specyficzne trudności w uczeniu się Dyskalkulia
  • 28
    Symptomy trudności
    Symptomy trudności
  • 29
    Dostosowania
    Dostosowania
  • 30
    Trudności z czytaniem i rozumieniem sensu matematycznego
    Trudności z czytaniem i rozumieniem sensu matematycznego
  • 31
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: z dyskalkulią
    DOSTOSOWANIA DO EGZAMINU ÓSMOKLASISTY (wytyczne na rok szkolny 2023/2024) Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: z dyskalkulią

Nauczycielka dyplomowana matematyki i wicedyrektor w Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku. Doradca metodyczny w zakresie matematyki w DODN we Wrocławiu filia w Wałbrzychu. Ambasadorka programu eTwinning w województwie dolnośląskim. Egzaminatorka, członek SNM i członkini grupy Superbelfrzy RP. Zrealizowane liczne projekty krajowe i międzynarodowe dotyczące przedmiotów matematyczno - przyrodniczych z wykorzystaniem narzędzi TIK w ramach programu eTwinning. Liczne granty w tym: Konstruktorzy Marzeń - Klub Młodego Odkrywcy przy CNK, Fajne T - mobile, Superkoderzy - Fundacji Orange, Działaj Lokalnie, Meet and code.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Bezstresowa Matematyka: Jak Pokonać Lęk i Zrozumieć Liczby. Uczeń ze specjalnymi potrzebami na lekcjach matematyki"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie