Tytuł szkolenia

Trening odporności na stres w pracy nauczyciela

Cena regularna
45.00 zł
Aleksandra Zwolińska
Autor szkolenia Aleksandra Zwolińska
psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

psycholog, certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego, wykładowca Uniwersytetu SWPS

Kurs
Dowolna ilość realizacji
Mobile friendly
Zaproszenie
od autora
Aleksandra Zwolińska
Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest przeznaczony dla osób chcących zwiększyć swoją odporność na stres i umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach.

Jak wszystkie przygotowane przeze mnie kursy, tak i „Trening odporności na stres w pracy nauczyciela” są dedykowane dla osób, które interesuje rzetelne traktowanie tematu rozwoju osobistego i poprzez kompletny zestaw ćwiczeń - rzeczywiste wprowadzanie zmian krok po kroku.

Czego się nauczę?

Stres nie jest niczym niezwykłym. Każdego dnia stykamy się z nim i, lepiej lub gorzej, sobie z nim radzimy. Poprzez kurs „Trening odporności na stres w pracy nauczyciela” nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem w każdej sytuacji. W ramach kursu poznasz mechanizmy powstawania stresu i swojej reakcji na niego, a przede wszystkim poznasz konkretne narzędzia pomagające budować odporność na stres. Dowiesz się również, jak odpowiednio reagować w trudnych sytuacjach.

Co znajduje się w kursie?

Dwie części tego kursu „okiem psychologa” i „okiem trenera” są umownym podziałem na bardziej teoretyczne i praktyczne spojrzenie na temat odporności na stres. „Okiem psychologa” to krótkie kompendium wiedzy na temat stresu i odporności na niego. Zawiera dużo elementów autodiagnozy i podpowiedzi – co robić?

„Okiem trenera” to praktyczny zbiór metod  poprawiających odporność psychiczną, funkcjonowanie w stresujących sytuacjach. Chodzi tu zarówno o odporność ciała, umożliwiającą mu bardziej wydajne funkcjonowanie w trudnych sytuacjach, jak i zbudowanie dobrych przekonań, pomagających funkcjonować w stresie.

W ostatniej części szkolenia skupię się na technikach radzenia sobie w sytuacji, gdy stres nas dopada, odpowiednich dla twojego sposobu funkcjonowania.

Wszystkie tematy poruszane w kursie omawiane są przy użyciu prostych, ale praktycznych przykładów.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobach budowania całościowej wizji swojego życia, skorzystaj z kursu „Nawyki skutecznego działania”.

Ważność
kursu
bezterminowo
(dla użytkowników indywidualnych)
Poziom
szkolenia
Zaawansowany
Czas
trwania
3 godziny
Kurs możesz przerwać i powrócić do niego w dowolnym momencie

Plan szkolenia

  • 02
    Zawartość kursu
    Zawartość kursu
  • 03
    Okiem psychologa
    Okiem psychologa
  • 05
    Stres niejedno ma imię
    Stres niejedno ma imię
  • 06
    O odporności na stres
    O odporności na stres
  • 07
    Komentarz po teście
    Komentarz po teście
  • 08
    Jeszcze parę słów o odporności w stresie
    Jeszcze parę słów o odporności w stresie
  • 09
    Umysł w stresie
    Umysł w stresie
  • 10
    Matematycznie o stresie
    Matematycznie o stresie
  • 11
    Ćwiczenie: ocena zdarzeń stresogennych
    Ćwiczenie: ocena zdarzeń stresogennych
  • 12
    Psychologicznie o stresie
    Psychologicznie o stresie
  • 13
    Psychologicznie - przykład 1
    Psychologicznie - przykład 1
  • 14
    Psychologicznie - przykład 2
    Psychologicznie - przykład 2
  • 15
    I jeszcze raz psychologicznie
    I jeszcze raz psychologicznie
  • 16
    Psychologia z ciała
    Psychologia z ciała
  • 17
    Zatem co się dzieje w głowie?
    Zatem co się dzieje w głowie?
  • 18
    Ćwiczenie: rola myśli w utrzymywaniu odporności na stres
    Ćwiczenie: rola myśli w utrzymywaniu odporności na stres
  • 19
    Skutki obniżonej odporności: od stresu do wypalenia zawodowego
    Skutki obniżonej odporności: od stresu do wypalenia zawodowego
  • 20
    Ćwiczenie: test Twojej odporności
    Ćwiczenie: test Twojej odporności
  • 21
    Wypalenie zawodowe
    Wypalenie zawodowe
  • 22
    Objawy wypalenia
    Objawy wypalenia
  • 23
    Okiem trenera
    Okiem trenera
  • 24
    Codzienny trening odporności
    Codzienny trening odporności
  • 25
    Po pierwsze, śpij … dobrze
    Po pierwsze, śpij … dobrze
  • 26
    Ćwiczenie: dobry sen
    Ćwiczenie: dobry sen
  • 27
    Po drugie, dobrze jedz
    Po drugie, dobrze jedz
  • 28
    Wzbogacanie diety
    Wzbogacanie diety
  • 29
    Po trzecie, rusz … ciałem
    Po trzecie, rusz … ciałem
  • 30
    Ćwiczenie świadomości ciała
    Ćwiczenie świadomości ciała
  • 31
    Pochwała Jogi
    Pochwała Jogi
  • 32
    Hartuj ducha
    Hartuj ducha
  • 33
    Relaksacja poprzez oddech
    Relaksacja poprzez oddech
  • 34
    Ćwiczenie: inne techniki relaksacji
    Ćwiczenie: inne techniki relaksacji
  • 35
    Pochwała spokoju
    Pochwała spokoju
  • 36
    Szczepionki przekonań
    Szczepionki przekonań
  • 37
    Ćwiczenie: zmiana przekonań
    Ćwiczenie: zmiana przekonań
  • 38
    Ćwiczenie: nauka mniej apodyktycznego myślenia
    Ćwiczenie: nauka mniej apodyktycznego myślenia
  • 39
    Lista kontrolna: Budowanie odporności
    Lista kontrolna: Budowanie odporności
  • 40
    Obracanie stresu w działanie
    Obracanie stresu w działanie
  • 41
    Koncentracja na zadaniu
    Koncentracja na zadaniu
  • 42
    Najpierw złap oddech
    Najpierw złap oddech
  • 43
    Zdefiniuj cel
    Zdefiniuj cel
  • 44
    Ćwiczenie: mój cel w stresującej sytuacji
    Ćwiczenie: mój cel w stresującej sytuacji
  • 45
    Perfekcjoniści – na odwyk!
    Perfekcjoniści – na odwyk!
  • 46
    Asertywni mówią nie
    Asertywni mówią nie
  • 47
    Zaplanuj działanie
    Zaplanuj działanie
  • 48
    Ćwiczenie: planowanie ABC
    Ćwiczenie: planowanie ABC
  • 49
    Technika: „Już tu byłem”
    Technika: „Już tu byłem”
  • 50
    Koncentracja na emocjach
    Koncentracja na emocjach
  • 51
    Koncentracja na unikaniu
    Koncentracja na unikaniu
  • 52
    Zakończenie
    Zakończenie

Absolwentka studiów psychologicznych (2003), Szkoły Trenerów TROP (2002) i szkolenia coachingowego „Akredytowany Coach” (ukończony kurs i zdany międzynarodowy egzamin ICF w 2014). Doświadczony konsultant zarządzania. Ceniona prelegentka spotkań rozwojowych, wykładowca zajęć na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS.

Przez wiele lat związana z działami zarządzania zasobami ludzkimi w dużych przedsiębiorstwach. Obecnie swoich Klientów wspomaga, motywując do pozytywnych zmian zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym. W pracy czerpie inspiracje z wielu dziedzin – psychologii, NLP, technik terapeutycznych czy metodyki zarządzania. W szkoleniach specjalizuje się w tematach związanych z rozwojem osobistym. Prowadzi warsztaty, wykłady oraz indywidualne spotkania z pracownikami placówek oświatowych, urzędów oraz firm prywatnych.

Jej szczególną pasją są działania prospołeczne. Dlatego stale prowadzi warsztaty, coachingi grupowe i projekty dedykowane rozwojowi kobiet w Fundacji Równoważnia, a jako coach pracuje również z osobami niepełnosprawnymi w Fundacji Widzialni.

Wzór
www.szkolna24.pl
Data wydania certyfikatu:
Certyfikat
Zaświadcza się, że Pan/Pani
Imię i Nazwisko
w dniu xx-xx-xxxx ukończył/a kurs
"Trening odporności na stres w pracy nauczyciela"
w wymiarze 3 godzin prowadzony przez szkolna24.pl
Nr XXXX/2021
Zaświadczenie nr ED-II.4430.13.2017 z dn. 2 października 2017 r. o wpisie Niepublicznej Placówki Szkolna24.pl do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 400
INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).

Sukces
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Przejdź do koszyka
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie
Ostrzeżenie